Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Prípadová štúdia z marketingu - Segment trhu

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
22 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6332
Posledná úprava
01.08.2018
Zobrazené
1 475 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Podnik bude situovaný v oblasti s rozvinutým cestovným ruchom a vysokým dopytom po jeho službách, medzi ktoré patria aj stravovacie služby. Reštaurácia bude súčasťou hotelového komplexu. Podnik bude uspokojovať potrebu hladu zákazníka špecifickým produktom - predovšetkým tradičnými slovenskými jedlami a nápojmi, a tým sa bude líšiť od konkurencie, s cieľom dosiahnuť určitý zisk a byť konkurencieschopný na trhu.
Bude mať výhodnú pozíciu a ľahkú dostupnosť pre zákazníkov aj dodávateľov. Klientelu podniku nie je možné jednoznačne stanoviť, preto podnik bude ponúkať široký sortiment a všetkým skupinám zákazníkov bude mať čo ponúknuť. Stálu klientelu budú tvoriť predovšetkým pracovníci okolitých firiem, ktorí sa k nám budú chodiť stravovať a taktiež hostia hotela. Zásobovanie podniku bude zabezpečované prostredníctvom služieb dodávateľov ako aj vlastným zásobovaním majiteľom a prevádzkarom podniku firemným autom.
Podnik si do budúcnosti stanoví ciele, ktoré sa bude snažiť splniť v plnej miere.

Kľúčové slová:

marketing

konkurencia

zákazníci

segmentácia trhu

dodávatelia

marketingový informačný systém

mikroprostredie

makroprostredie



Obsah:
  • Opis firmy
    Organizačná štruktúra
    Marketingový informačný systém
    Analýza makroprostredia
    Ekonomické prostredie
    Demografické prostredie
    Technologické prostredie
    Kultúrne prostredie
    Analýza mikroprostredia
    Zákazníci
    Konkurencia
    Dodávatelia
    Segmentácia trhu
    Segmentačné premenné
    Správanie
    Úlohy