Využitie public relations ako súčasti komunikačného mixu vo vybraných farmaceutických podnikoch
Seminárna práca25 s. / 1. roč. / doc
Touto prácou chceme uviesť čitateľa do problematiky komunikačného mixu so zameraním na vzťahy s verejnosťou(public relations) v oblasti zdravotníctva a konkrétne v oblasti farmácie. Farmáciu sme si vybrali z toho dôvodu, že Slovensko má 30% podiel výdavkov na lieky z celkových výdavkov na zdravotníctvo, čím nenachádza medzi ostatnými európskymi krajinami konkurenciu. V iných krajinách sa na lieky vynaloží v priemere 8-10% prostriedkov vydaných na zdravotníctvo. Vyššiu vypovedaciu schopnosť má vš...
|
|
0,2 |
192x |
|
Semestrálna práca - Reklama
Semestrálna práca58 s. / 5. roč. / doc
Semestrálna práca je venovaná reklame, ktorá je jedným z nástrojov marketingového komunikačného mixu. Je v nej obsiahnutá teoretická časť, ktorá sa zaoberá otázkami čo je reklama, aké sú jej vlastnosti a funkcie. Podrobne sa tu rozoberá proces riadenia reklamy, pozostávajúci z nasledujúcich krokov: stanovenie cieľov reklamy, určenie výšky rozpočtu na reklamu, tvorba vhodnej reklamnej správy, výber najvodnejšieho média, ktoré bude správu prenášať a hodnotenie účinku reklamy. Jednotlivé body tohto...
|
|
3,8 |
13x |
|
Marketingový mix a jeho časti - podnik Zlatý klas, s.r.o (pekáreň)
Seminárna práca18 s. / 2. roč. / doc
Čo je produkt a úrovne produktu podľa KotleraPodľa Kotlera má vlastný produkt tri úrovne. Jadro produktu - to je jeho centrum, jeho úžitok, či užitočnosť, prečo vlastne zákazník ten produkt kupuje, čo mu výrobok prináša. Toto sa musí pri vývoji výrobku definovať jako prvé. Druhou úrovňou produktu je súbor niekoľkých základných, reálnych znakov výrobku: úroveň kvality, balenie, značka, vyhotovenie a štýl. Sú to skutočné, niekedy často hmatateľné parametre výrobku. Treťou úrovňou je rozšírenie pro...
|
|
0,2 |
45x |
|
Štruktúra vybraného produktu EASYLOG
Semestrálna práca10 s. / 3. roč. / doc
1. CHARAKTERISTIKA PRODUKTU EASYLOG
Od roku 2008 sme začali predávať svojim zákazníkom topánky so špeciálnou patentovanou technológiou, ktorá pomáha ženám pri rozhodovaní. Ženy mali vždy problém rozhodnúť sa pre topánky, ktoré sú buď vysoké a nepohodlné alebo pohodlné, ale nemoderné. Tento produkt rieši obidva problémy.
Topánky sú elegantné, ale sú aj pohodlné. Tieto topánky sú navrhnuté unikátnou technológiou Easylog, ktorá odľahčuje prednú časť chodidla, takže sa váha prenáša zo špičky na p...
|
|
0,1 |
32x |
|
Reklama v podnikaní
Diplomová práca88 s. / 5. roč. / doc
V mojej diplomovej práci sa budem bližšie zaoberať reklamou a jej vplyvmi na podnik a jeho
zákazníkov. Pretože, aj napriek všetkým protiargumentom voči reklame, vnímam reklamu
ako najsilnejší a najviditeľnejší nástroj marketingovej komunikácie. Taktiež rozoberiem
problém hodnotenia reklamy. Reklama je zložitý jav a pôsobí spolu s ostatnými zložkami komunikačného mixu. Preto je obtiažne merať efektívnosť reklamy a abstrahovať pritom od ostatných faktorov pôsobiacich na vývoj ekonomických výsle...
|
|
0,7 |
11x |
|
Marketingová komunikácia
Záverečná práca20 s. / 1. roč. / doc
Marketingová komunikácia je dôležitou súčasťou marketingu, ktorý vznikol začiatkom dvadsiateho storočia s nutnosťou riešiť problémy, ktoré nedocenila klasická ekonomická situácia a ktoré boli spojené s odbytom vyrábaného tovaru. V dnešnej dobe je marketingová komunikácia a vo všeobecnosti marketing súčasťou nášho každodenného života a môžeme ju vidieť všade okolo nás. Stretávame sa s ňou v práci, v obchode, doma, či v televízii. Nakoľko je v niektorých prípadoch trh presýtený reklamou a inými ...
|
|
0,2 |
47x |
|
Marketingový mix mBank
Projekt15 s. / 3. roč. / docx
1. Charakteristika vybraného produktu v marketingovom mixe
Produkty MB bankProduktový mix spoločnosti je veľmi pestrý a zahŕňa v sebe poskytovanie služieb pre: osobné financie, študentov a mladých, podnikateľov a malé firmy, stredné a veľké podniky, neziskový a verejný sektor. Neodmysliteľnou súčasťou finančných služieb spoločnosti je exkluzívna banková služba - privátne bankovníctvo, založená na jednoduchej myšlienke – vytvoriť dlhodobý a diskrétny obchodný vzťah s klientom a poskytnúť mu kom...
|
|
0,2 |
39x |
|
Strategický marketing - vypracované otázky na skúšku
Vypracované otázky25 s. / 4. roč. / doc
Vypracované otázky (81 otázok) na skúšku zo Strategického marketingu na SPU v Nitre.
1. Definície marketing a strategický marketing
Marketing je podniková filozofia založená na poznaní trhu.
Marketing orientuje podnik na uspokojovanie potrieb spotrebiteľov.
Marketing je metóda, postup uvedenia nápadu na trh.
Marketing je spôsob riadenia a podnikania.
Strategický marketing je aktivita založená na riadení jednotlivých činností a ich koordinácií a súčinnosti čiastkových op...
|
|
0,3 |
46x |
|
Marketingový komunikačný mix pre podporu čerpania štrukturálnych fondov EÚ
Diplomová práca94 s. / 5. roč. / pdf
Cieľom diplomovej práce „Marketingový komunikačný mix pre podporu čerpania
štrukturálnych fondov EÚ“ je analýza informačných a komunikačných nástrojov pre
prípravu a implementáciu projektov v rámci vybraných opatrení operačného programu
Vzdelávanie (OPV), prostredníctvom kvalitatívneho výskumu. Teoretická časť práce je
venovaná problematike čerpania štrukturálnych fondov, ako aj teoretickým
východiskám marketingovej komunikácie. Taktiež popisuje štrukturálne fondy a ich
marketing so zamera...
|
|
1,2 |
2x |
|
Riadenie reklamy - etika v reklame Orange Slovensko, a.s.
Semestrálna práca24 s. / 1. roč. / doc
„Viem, že polovica nákladov na reklamu je zbytočná, ale neviem, ktorá polovica to je.“
Tieto slová vyriekol na začiatku 20. storočia známy americký podnikateľ John Wanamaker. Odvtedy došlo k veľkému boomu reklamy a ďalších nástrojov marketingového komunikačného mixu, čo zároveň viedlo k postupnému zdokonaľovaniu metód hodnotenia účinnosti a efektívnosti reklamných kampaní a v konečnom dôsledku aj ich plánovania a realizácie.
V súčasnosti je reklama fenoménom. Máme pocit, že je všade vôkol...
|
|
0,3 |
9x |
|
Nástroje marketingového komunikačného mixu
Seminárna práca26 s. / 3. roč. / ppt
Marketingová komunikácia (komunikačný mix) je súčasťou marketingového mixu. Prostredníctvom optimálnej kombinácie jednotlivých zložiek komunikačného mixu sa firma snaží dosiahnuť svoje marketingové i celkové firemné ciele. Doc. Jedlička marketingovú komunikáciu definuje ako „špecifický súbor medziľudských a medzipodnikových väzieb, ktorých snahou je využívať osobné a podnikové poznatky v súčinnosti so spoločenskými či trhovými informáciami a uspokojovanie spoločenských ako aj individuálnych po...
|
|
0,7 |
21x |
|
Komunikačná stratégia vybraného podniku
Bakalárska práca55 s. / 3. roč. / docx
Cieľom záverečnej práce bolo na základe analýzy a zhodnotenia súčasného stavu komunikačnej stratégie v spoločnosti Klenoty SISI navrhnúť možnosti ďalšieho rozvoja, ktoré by viedli k zlepšeniu využívania nástrojov komunikačnej stratégie na podporu propagácie v spoločnosti. Práca je rozdelená do 5 kapitol. Obsahuje 6 ilustrácií a jednu prílohu. Prvá kapitola je venovaná teoretickému vymedzeniu problematiky komunikačnej stratégie. Na začiatku sa pozornosť venuje vymedzeniu pojmu marketingovej komun...
|
|
0,1 |
46x |
|
Marketing - 118 vypracovaných otázok
Vypracované otázky16 s. / 2. roč. / doc
1. Charakterizujte prospešné produkty.
Prospešné produkty prinášajú dlhodobý úžitok, pre spotrebiteľa však bývajú málo príťažlivé (napr. bezpečnostné pásy). Zasluhujú si preto zvýšenú pozornosť marketingu, ktorého úlohou je urobiť takýto produkt spotrebiteľsky príťažlivejší.
2. Z čoho vzniká riziko v nákupnom rozhodovaní spotrebiteľa?
Riziko vzniká z neistoty. Kupujúci nevie predvídať dôsledky svojich nákupných rozhodnutí, keď má malé skúse-nosti s produktom. Môže mať zlé skúsenosti s i...
|
|
0,2 |
28x |
|
Predstavenie fakulty PEDAS
Semestrálna práca24 s. / 5. roč. / doc
1.1 Vývoj univerzity a fakulty
Sídlo Vysokej školy dopravnej bolo vyčlenené a preložené z Českého vysokého učení technického z Prahy do Žiliny a škola bola od 1.9.1962 premenovaná na Vysokú školu dopravnú v Žiline. Dopravná fakulta a Stavebná fakulta sa zlúčili do jednej pod názvom Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy Vysokej školy dopravnej. V súvislosti s podpísaním dohody o spolupráci medzi Federálnym ministerstvom spojov a Vysokou školou dopravnou v Žiline bola roku 1976 fakulta premenova...
|
|
1,4 |
13x |
|
Marketing služieb
Poznámky25 s. / 3. roč. / doc
1. Služby a ich špecifické vlastnosti, komplex ich výrazných odlišností oproti výrobkom. Kontinuum hmatateľnosti a nehmatateľnosti. Podstata marketingu služieb a charakteristika jeho 6 základných dimenzií. Vzťah personálneho manažmentu k marketingu služieb. Klasifikácia služieb. Služba je okamih v ktorom marketing, pracovné postupy a ľudský činiteľ, majú spoločne podporiť vytvorenie a dodanie služby, ktorá zodpovedá zákazníkovým potrebám, vedomým rizikám a očakávaniam. Možno konštatovať, že v ob...
|
|
0,2 |
36x |
|
Teória marketingovej komunikácie
Vypracované otázky28 s. / 2. roč. / doc
1. Podstata, význam a základné princípy MK
1.1 Podstata marketingu - vyskúmať potreby spotrebiteľov a uspokojiť ich
Úlohy MK z ek. Hľadiska - posun krivky dopytu doprava
- zmeniť tvar dopytovej krivky
Úlohy MK z všeobec.. hľadiska - lepším spôsobom ako konkurencia uspokojiť potreby zákazníka
- vybudovať pozíciu na trhu
konkurenčná výhoda - všetko, čo nás voči konkurencii zvýhodňuje
|
|
0,3 |
22x |
|
Marketingová propragácia obce Dohňany
Semestrálna práca14 s. / - roč. / doc
V rámci reformy verejnej správy sa otázka regionálneho rozvoja dostáva na nižšie samosprávne celky a to do kompetencií obcí a ich združení. Vďaka tomu medzi jednotlivými regiónmi a takisto aj medzi jednotlivými obcami vzniká konkurencia. Tieto nové tendencie vyžadujú od predstaviteľov samosprávy iné prístupy než boli uplatňované doteraz. Je veľmi dôležité zvýšiť odbornosť v tejto sfére a takisto vytvoriť kvalitné, rôznorodé a ľahko dostupné služby. V ostatných rokoch verejná správa prevzala z po...
|
|
0,1 |
29x |
|
Špecifický marketingový mix
Štátnicové otázky9 s. / 3. roč. / doc
Špecifický marketingový mix služieb. Vybrané známe prístupy (napr. Adrian Payne, Ian Chaston, Tim Hanagan, Anthony Pyne, príp. ďalší). Marketing špecifických nehmotných produktov a neziskový marketing. Základné charakteristiky. Popis ukážok a základné prístupy (marketing sociálnej idey, marketing vzdelávania, marketing politickej kampane, a pod.) Marketingový mix - Neil Bordend - 1958 - na Harvardskej univerzite definoval pojem MM- súbor kontrolovateľných premenných, kt. firma spojenými do jedné...
|
|
0,1 |
55x |
|
Marketing - úlohy marketingového manažéra
Ťahák8 s. / 1. roč. / doc
Marketing (Kotler) - spoločenský a riadiaci proces, ktorým jednotlivci a skupiny získavajú to, čo potrebujú a požadujú a to cez tvorbu, ponuku a výmenu výrobkov a hodnôt.
Hlavné kroky procesu riadenia marketingu
Výskum trhu segmentácia, cielenie a prezentácia marketingový mix (4 P) realizácia kontrola (získavanie spätnej väzby, vyhodnocovanie výsledkov a revidovanie alebo zlepšovanie stratégie segmentácie, cielenie a prezentácie a taktiky marketingového mixu)
|
|
0,5 |
4x |
|
Marketingová komunikácia a marketingový komunikačný mix
Semestrálna práca8 s. / 3. roč. / doc
Naša spoločnosť Auto-Bling s.r.o. je popredným importérom a distribútorom autodielov na osobné a ľahko úžitkové autá všetkých svetových značiek. Pôsobí na trhu s náhradnými dielmi na Slovensku 2 roky. Je partnerom mnohých významných svetových výrobcov autodielov, ktorým zaisťuje distribúciu ich produkcie. Jednoznačným cieľom všetkých zamestnancov AUTO-BLING s.r.o. je spokojný zákazník. V súčasnosti sa chystá odštartovať novú reklamnú kampaň zameranú hlavne na auto diely súvisiace so športovými ú...
|
|
0,4 |
11x |
|
Marketing - podstata marketingu ako vednej disciplíny
Vypracované otázky35 s. / - roč. / doc
1. Podstata marketingu ako vednej disciplíny
Marketing je vedná disciplína, ktorá sa od všeobecnej ekonomiky odčlenila so zámerom zmapovať trh s všetkými podmienkami a s cieľom efektívneho predaja.
Ako vedná disciplína nie je veľmi stará. Pochádza z Ameriky z 20. - 30. rokov.
Je ho možné aplikovať len v trhovej ekonomike. Marketing neexistuje, keď je nadbytok ponuky.
Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny pro...
|
|
0,3 |
7x |
|
Komunikačný mix - Maloobchodná sieť BALA
Semestrálna práca11 s. / 5. roč. / doc
Dnes sa boj o zákazníka odohráva každodenne tak na svetovom trhu, ako aj na domácom. Rozvoj maloobchodných jednotiek z roka na rok rastie a to nie len vstupom nadnárodných reťazcov, ale aj rozšírením domácich maloobchodných aliancií.
Dôležitým nástrojom marketingu je komunikačný mix, ktorý tak ako marketingový mix, zahŕňa kombináciu jednotlivých nástrojov. Vhodná kombinácia týchto nástrojov je prostriedkom, ktorý firma využíva na to, aby výrobok predala a získala čím väčší podiel na trhu. P...
|
|
0,1 |
42x |
|
Vstup firmy na zahraničný trh
Analýza11 s. / - roč. / doc
Ukážka:Vydavateľstvo Sigma s. r. o. plánuje vstup na zahraničný trh, kde má záujem umiestniť svoj produkt - teda publikácie vydavateľstva. Medzi najdôležitejšie predpoklady determinujúce úspešný vstup na zahraničný trh patria z pohľadu manažmentu vydavateľstva:• dlhodobé skúsenosti z vydavateľskej činnosti oboch spoločníkov,• dostatočný finančný potenciál,• dobré obchodné kontakty,• vysoká kvalita produkcie vydavateľstva,• pružnosť pri vydavateľskej činnosti.Avšak splnenie týchto predpokladov si...
|
|
0,1 |
206x |
|
Komunikačný mix
Referát4 s. / 3. roč. / doc
Nástroje komunikačného mixu
Vo všeobecnej teórii marketingu sa ako nástroje komunikačného mixu uvádzajú:
1. reklama a propagácia
2. osobný predaj
3. podpora predaja
4. public relations (vzťahy s verejnosťou)
|
|
0,1 |
40x |
|
Cenová politika v maloobchodných službách
Referát5 s. / - roč. / doc
Cenová politika v maloobchodných službáchNeoddeliteľnou súčasťou marketingových aktivít v maloobchode je stanovenie cien tovarov, čo označujeme ako cenová politika.Cenová politika predstavuje súbor činnosti, ktoré sa navzájom prelínajú a ovplyvňujú. Patria sem voľba metódy stanovenia ceny tovarov, určenie cieľa, ktorý chce predajca dosiahnuť prostredníctvom cenovej politiky, predvídanie a skúmanie reakcie na zákazníkov i konkurencie na ceny. Výšku ceny ovplyvňujú vynaložené náklady, očakávaný zi...
|
|
0,1 |
44x |
|
Komunikačný mix
Projekt5 s. / 1. roč. / doc
Marketingová komunikácia
a) Práca s verejnosťou – je kladená v našej firme na popredne miesto. Našich zákazníkoch chceme presvedčiť, o našich ekologických úmysloch. Chceme predstaviť náš revolučný ekologický produkt, ktorý nielen, že je ekologicky ale je aj niekoľkonásobne prevyšujúci kvalitou svojich predchodcov. Našim cieľom je vybudovať si goodwill na kvalite, cene a prístupe k zákazníkom.
b) Podpora predaja – je v našej firme zameraná hlavne na spotrebiteľa či už na bežného alebo na ...
|
|
0,1 |
11x |
|
Komunikačný mix spotrebného družstva COOP Jednota Slovensko
Bakalárska práca57 s. / - roč. / doc
Cieľom záverečnej práce je komplexne zhodnotiť činnosti jednotlivých nástrojov komunikačného mixu spotrebného družstva COOP Jednota Slovensko a zistiť efektívnosť vynaložených peňažných prostriedkov medziročne vložených na reklamu v porovnaní s maloobchodným reťazcom Tesco store.
|
|
0,6 |
74x |
|