Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Špecifický marketingový mix

«»
Prípona
.doc
Typ
štátnicové otázky
Stiahnuté
55 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5725
Posledná úprava
22.11.2017
Zobrazené
5 968 x
Autor:
aveeva
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Špecifický marketingový mix služieb. Vybrané známe prístupy (napr. Adrian Payne, Ian Chaston, Tim Hanagan, Anthony Pyne, príp. ďalší). Marketing špecifických nehmotných produktov a neziskový marketing. Základné charakteristiky. Popis ukážok a základné prístupy (marketing sociálnej idey, marketing vzdelávania, marketing politickej kampane, a pod.)

Marketingový mix
- Neil Bordend - 1958 - na Harvardskej univerzite definoval pojem MM
- súbor kontrolovateľných premenných, kt. firma spojenými do jedného celku vyvoláva cenové odozvy alebo reakcie na cieľovom trhu
- súbor, systém marketingových kontrolovateľných premenných, kt. firma spája do určitého celku so zámerom vyvolať želanú odozvu na cieľových trhoch
- aby sme získali potenciálny marketing. nástroj, musí spĺňať nasledujúce podmienky:
- musí byť kontrolovateľný
- musí to byť premenná veličina
- musí sa dať spojiť do funkčného celku s ostatnými nástrojmi
- musí byť taký významný, že má podiel na vyvolaní želanej odozvy na cieľovom trhu
- ak platia vyššie uvedené podmienky súčasne (logická konjunkcia), hľadá sa heslo na “P“ a dostávame marketing. nástroj

Kľúčové slová:

komunikačný mix

Hannagan

7P

Marketing

etapy politickej kampane

služba zákazníkovi

spoločenský marketing



Obsah:
  • Marketingový mix
    Marketingový mix služieb
    TJ. Hannagan  4P + 1P
    Ian Chaston, Adrian Payne  4P + 3P
    Produkt
    Cena
    Miesto
    Promotion
    Služba zákazníkovi
    Ľudský faktor v službách
    Procesy
    Marketing špecifických nehmotných produktov sa prejavuje v troch oblastiach a súvislostiach:
    Spoločenský marketing