Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 032   projektov
0 nových

Riadenie reklamy - etika v reklame Orange Slovensko, a.s.

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
9 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12167
Posledná úprava
28.09.2019
Zobrazené
2 032 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
„Viem, že polovica nákladov na reklamu je zbytočná, ale neviem, ktorá polovica to je.“

Tieto slová vyriekol na začiatku 20. storočia známy americký podnikateľ John Wanamaker. Odvtedy došlo k veľkému boomu reklamy a ďalších nástrojov marketingového komunikačného mixu, čo zároveň viedlo k postupnému zdokonaľovaniu metód hodnotenia účinnosti a efektívnosti reklamných kampaní a v konečnom dôsledku aj ich plánovania a realizácie.

V súčasnosti je reklama fenoménom. Máme pocit, že je všade vôkol nás. V električkách, autobusoch, v televízii, rádiu, na billboardoch či dokonca aj v novinách a časopisoch. Obklopuje nás zo všetkých strán.

Kľúčové slová:

reklama

reklamný program

obchodná propagácia

etický kódex

zákazník

John Wanamaker

komunikačný mix

billboard

noviny

náklady



Obsah:
  • Úvod
    1 Teoretické východiská reklamy
    1.1 Reklama a jej formy
    1.2 Ciele reklamy
    2 Reklamný program podniku
    2.1 Charakteristika spoločnosti Orange Slovensko
    2.2 Reklamný program
    2.3 Logo spoločnosti Orange Slovensko
    3 Obchodná propagácia a Public relations
    4 Hodnotenie účinnosti a efektívnosti propagácie
    4.1 TV reklama spoločnosti Orange Slovensko
    4.2 Reklamné správy
    4.3 Hodnotenie účinnosti reklamnej propagácie Orange Slovensko na zákazníka
    4.3.1 Zhodnotenie účinnosti reklamy prostredníctvom dotazníka
    5 Etika v reklame a jej princípy
    5.1 Základné princípy reklamnej etiky z pohľadu etického kódexu
    5.2 Porušenie etického kódexu spoločnosti Orange Slovensko
    5.2.1 Akciový telefón s fotoaparátom NOKIA 6070
    5.2.2 Program Prima Variant Mesiac (PVM)
    5.2.3 Služba Orange Internet expres Záver
    Zoznam obrázkov a tabuliek
    Zoznam grafov
    Zoznam príloh