Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Vypracované otázky Marketing

«»
Prípona
.docx
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
26 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40844
Posledná úprava
09.11.2012
Zobrazené
1 420 x
Autor:
smoulinka89
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Vypracované otázky na skúšku z Marketingu. Otázky sú vypracované z prednášok cvičení a skrípt.
1. Definícia marketingu
Marketing znamená uspokojenie zákazníka so ziskom. Marketing je cieľavedomá činnosť firmy zameraná na uspokojovanie potrieb a želaní zákazníkov, čo dosahuje prostredníctvom ekonomických. technologických a psychologických prostriedkov. Cieľom marketingu je, aby bol predaj zbytočný. Dodať správny tovar k správnym ľuďom na správnom mieste v správny čas za správnu cenu so správnou mierou komunikácie a zarobiť na tom.

Všetky definície majú spoločnú filozofiu: zistite čo zákazníci potrebujú a dodajte im to.
Marketing je spoločenský a manažérsky proces, prostredníctvom ktorého uspokojujú jednotlivci a skupiny svoje potreby a želania v procese výroby a výmeny produktov a hodnôt.
Dnes sa do popredia dostáva hodnota, ktorú každý z nás očakáva od toho produktu, ktorý chceme a kúpime si – chceme niečo na vyššej úrovni, je tam určitá pridaná hodnota, ktorú chceme aby mal výrobok v sebe zakomponovanú.

2. Podstata pojmu marketing
Nová podstata pojmu marketing:
• potreby, želania, dopyt – zákazník má záujem o výrobky, produkty, na to producenti nadväzujú. • marketingová ponuka – na jednej strane je dopyt, ktorý očakáva, že výrobcovia budú vytvárať všetko podľa požiadaviek a želaní, vytvorí sa dostatočný počet producentov, ktorí prídu so svojou ponukou na základe dopytu.
• hodnota a spokojnosť – producenti prídu na trh s produktmi, ktoré poskytnú určitú úžitkovú hodnotu.
• výmena, transakcia, vzťahy
• trhy
...

Kľúčové slová:

marketing

vypracované otázky

marketingový mix



Obsah:
  • 60 otázok na skúšku

    1. Definícia marketingu
    2. Podstata pojmu marketing
    3. Funkcie marketingu, zásady vykonávania marketingu
    4. Typy marketingu
    5. Predmarketingové štádium a obdobie vzniku marketingu
    6. Mikroprostredie
    7. Makroprostredie
    8. Marketingová filozofia
    9. Marketingová stratégia
    10. Marketingové plánovanie, význam, druhy, východiská, hlavné časti, matematické metódy
    11. Marketingová kontrola, typy
    12. vývojové etapy organizácie marketingu podniku
    13. Vývoj marketingových oddelené v podnikoch
    14. Organizačné štruktúry marketingu podniku
    15. Koncepcie marketing manažmentu
    16. Diagnostika podnikového marketingu
    17. trhy, trhové veličiny, ponuka, dopyt, druhy trhov
    18.Segmentácia trhu
    19.Spotrebiteľské správanie, faktory ovplyvňujúce spotrebiteľské správanie, rozhodovací proces zákazníka
    20. Marketingový výskum, jeho potreba, úlohy a funkcie
    21. Marketingový výskum a klasifikácia výskumov
    22. Ciele a proces výskumu trhu
    23. Zdroje informácií
    24. Opytovanie ako metóda výskumu trhu
    25. Pozorovanie ako metóda marketingového výskumu
    26. Experiment vo výskume trhu
    27. Výber súboru údajov pri marketingovom výskume
    28. Marketingový mix a jeho členenie
    29. Marketingový mix a marketingová infraštruktúra
    30. Problematika stanovenia marketingového mixu
    31. Zásady marketingového mixu
    32. Nástroje marketingového mixu a ich pôsobenie na zákazníka
    33. Charakteristika produktu
    34. Produkty v službách
    35. Rozhodovanie o výrobkovom mixe
    36. Rozhodovanie o vlastnostiach produktov
    37. Sortimentná politika
    38. Vývoj nových výrobkov
    39. Životný cyklus výrobku, bostonská matica a ich prepojenie
    40. Podstata a význam cenovej politiky
    41. Faktory stanovenia ceny
    42. Cenové stratégie
    43. Praktické prístupy k tvorbe ceny
    44. Doplnkové nástroje cenovej politiky
    45. Podstata distribučných ciest
    46. Organizácia odbytových kanálov
    47. Veľkoobchod
    48. Maloobchod
    49. Multilevelový sieťový marketing
    50. Doprava, klasifikácia, produkt dopravy
    51. Komunikácia a marketing
    52. Reklama
    53. Podpora predaja
    54. Práca s verejnosťou
    55. Osobný predaj
    59. Marketingový algoritmus
    60. MM 4P 6P 8P 4C

Zdroje:
  • Skriptá
  • Prednášky
  • Cvičenia