Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Pedagogika - vypracované otázky

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
43137
Posledná úprava
11.08.2015
Zobrazené
1 309 x
Autor:
ferdomravec
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Vypracované otázky na pedagogiku

Kľúčové slová:

pedagogika

spu

výchova

edukácia

pedagogické disciplíny

artes liberales



Obsah:
  • 1. Aký je entomologický pôvod slova pedagogika?
    2. Čo ruzumieme pod pojmom pedagogika?
    3. Ako členíme pedagogiku?
    4. Vymenujte najvýznamnejšie pomocné vedy pedagogicky.
    5. Vymenujte najvýznamnejšie integrované pedagogické disciplíny.
    6. Vymenujte základné pedagogické disciplíny.
    7. Čo rozumienme pod pojmom didaktika.
    8. Čím sa zaoberá komparatívna pedagogika?
    9. Vymenujte niektoré predmetové didaktiky.
    10. Čím sa zaoberajú dejiny pedagogiky?
    ...
    ...
    ...
    78. Čo znamená Evaluácia ?
    79. Čo znemená výraz vzdelávací štandard?
    80. Čo môže byť predmetom pedagogickej diagnostiky ?
    81. V čom spocíva význam pedagogickej diagnostiky?
    82. Ktoré sú najčastejšie metódy pedagogickej diagnostiky ?
    83. Čo rozumieme pod pojmom metodológia pedagogiky?
    84. Aké druhy edukačného výskumu poznáte podľa rozsahu skúmaného problému?
    85. Aký je rozdiel medzi kvalitatívnym a kvantitatívnym výskumom?
    86. Ktoré fázy má edukačný výskum ?
    87. Čo je hypotéza výskumu ?
    88. Aká metódy edukačného výskumu pozname?
    89. Ktoré zásady pri uplatnení pozorovania je treba respektovať?

Zdroje:
  • Baďuríková a kol.: Školská pedagogika. Bratislava: UK, 2001. ISBN 80-223-1536-2
  • Baláčková,Ľ., Černáková,E.: Všeobecná pedagogika. SPU Nitra 2009, ISBN 978-80-552-0260-0
  • pedagogické časopisy a ročenky
  • Prucha, J.: Moderní pedagogika, Praha, Portál, 2008
  • Prucha, Walterová, Mareš: Pedagogický slovník, Praha, Portál, 2009, ISBN 978-80-7367-647-6
  • Vališová, A. a kol.: Pedagogika pro učitele, Praha, Grada, 2008. ISBN 978-80-247-1734-0
  • cvičenia
  • prednášky