Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

44 602   projektov
19 nových

Tréma v predškolskom veku (seminárna práca z predškolskej pedagogiky)

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
35660
Posledná úprava
07.06.2011
Zobrazené
1 362 x
Autor:
cukricek0201
Facebook icon
Detaily projektu
Popis:
V mojej seminárnej práci som sa zaoberala problematikou tréma v predškolskom veku. Charakterizujem pojem tréma, u akých skupín sa dá tréma trénovať, prostriedky na zvládanie trémy a ďalej v práci rozoberiem kto a ako vplýva na formovanie sebavedomia u dieťaťa a hlavné etapy v rozvoji sebadôvery.

Kľúčové slová:

tréma

predškolský vek

sebavedomie

sebadôvera

preťaženie

zvládnutie trémy

rozvoji sebadôvery



Obsah:
  • 0Úvod
    1. Charakteristika pojmu tréma………………………………..1
    1.1 Tréma…………………………………………………………….1
    2. Tréning trémy…………………………………………………1
    2.1 Pre koho je tréning vhodný...........................................................................1
    2.2 Pre ktorí vekové skupiny je tréning vhodný..................................................2
    3. Hra ako prostriedok na zvládanie trémy................................3
    3.1 Hra a charakteristické znaky hry...................................................................3
    3.1.1 Význam hier pre rozvoj osobnosti dieťaťa....................................................3-4
    4. Vplyvy vplývajúce na rozvoj sebavedomia u dieťaťa............5
    4.1 Primárny vzor – rodina a rodičia...................................................................5
    4.2 Učiteľ – významný faktor ovplyvňovania osobnosti mladého človeka..........6

    5. Etapy v rozvoji sebadôvery u dieťaťa.......................................7
    5.1 Najmenšie deti (0-2 roky).................................................................................7
    5.2 Kedy sa utvára ,,ja“ (2-5 rokov).........................................................................7
    5.3 Materská a základná škola...................................................................................7-8
    Záver
    Použitá literatúra

Zdroje: