Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Analýza externého a interného prostredia ako východisko pre tvorbu stratégie FedEx Corporation

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
53 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
39616
Posledná úprava
24.02.2012
Zobrazené
1 857 x
Autor:
rizicek.escobare
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
FedExCorporation
Analýza externého a interného prostredia ako východisko pre tvorbu stratégie firmy (organizácie)

OrganizáciaFedEx bola založená na začiatku osemdesiatich rokov a v súčasnosti patrí medzi najväčšie a najrýchlejšie sa rozvíjajúce logistické koncerny na svete. Táto enormne veľká prepravná organizácia sa člení na niekoľko dcérskych spoločností. Prvou je FedEx Express, je to najväčšia americká spoločnosť,ktorá zabezpečuje doručovateľské služby bežnýchpoštových zásielok, listov, viacpoložkových zásielok, balíkov do 150 kg atď. Táto prepravná firma je schopná doručiť akúkoľvek zásielku v extrémne krátkom čase a jej rozvinutá logistická sieť jej umožňuje operovať až v dvesto trinástich krajinách sveta. „Federal Express Corporation ("FedEx Express") je najväčšia svetová expresná prepravná spoločnosť, vďaka jej široko rozvinutému leteckému systému a neustále sa zväčšujúcou pozemnou infraštruktúrou, je FedEx Express schopný doručiť zásielky v priebehu 1-3 dní do väčšiny destinácií po celom svete, kde sa sústreďuje až 90% svetovej ekonomickej aktivity (ClementChen, LisaDuong, HideoYang,FedExCorporationStrategic Audit,May 14, 2010)“.Ďalšou firmou, ktorá je súčasťou tohto logistického gigantu je FedExGround...

Kľúčové slová:

strategický manažment

FedEx

SWOT analýza



Obsah:
  • FedExCorporation
    Doterajšia stratégia firmy FedEx
    Strategické ciele spoločnosti
    Stratégie spoločnosti
    Analýza interného prostredia (SWOT analýza)
    Firemná kultúra (silné stránky)
    Firemná kultúra (slabé stránky)
    Príležitosti
    Hrozby
    Skúmanie externého prostredia (analýza pôsobenia faktorov makro prostredia)
    Ekonomické faktory
    Politické faktory
    Socio-kultúrne faktory
    Technologické faktory
    Stanoviska, návrhy, odporúčania vyplývajúce z uskutočnených analýz
    Odporúčané riešenie
    FedEx Express
    FedExGround
    FedExTradeNetworks
    FedExServices
    Použité zdroje

Zdroje:
  • ClementChen, LisaDuong, HideoYang, FedExCorporationStrategic Audit, May 14, 2010
  • Fitzsimmons,J.,Fitzsimmons,M.(2008), ServiceManagement 6thed., NewYork:McGraw-Hill
  • J.Nollet. “GrowthandStrategy.” Services PLUS, Boucherville, Quebec, Canada:G.MorinPublisherLtd., 2010
  • WoodyBaird,“FirstFedExwork contract in place, more tocome?” TheAssociated Press, 5 Feb. 2010
  • Charles A. Cianfrani, Joseph J. Tsiakals, John E. (Jack) West, ISO 9001 Explained – 3rd edition, 2009