Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Organizácia práce manažéra

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
10 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12274
Posledná úprava
05.10.2019
Zobrazené
1 319 x
Autor:
belmondo99
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Možno sa zdá, že organizovanie práce nieje žiadna veda, v praxi to je ale iné. V reálnom pracovnom aj osobnom živote je potrebné aby sme dokázali stihnúť veľké množstvo práce.

Ako toho dosiahnuť ?? Usporiadanie času by malo byť našou základnou prioritou. Nemôžeme ho zastaviť. Času je málo, dokážeme ho ale šetriť a efektívne využiť. Na prvý pohľad najdeme množsto návodov v každej knihe, ktorá se zaoberá organizáciou času. Majú nás motivovat ku prijatiu nejakých zmien. Skutočnosť je, že čas potrebujeme. Či už na prácu, alebo oddych a zábavu. Faktom taktiež ostáva, že na nedostatek času si sťažuje čím ďalej tým viac ľudí , i keď naproti tomu na nedostatok peňazí iba štvrtina. Väčšina z nás si skutočnú cenu času uvedomuje, ale aj tak je niekedy zarážajúce ako ním dokážeme mrhať.

Prostredie, v ktorom pracujeme sa vyznačuje veľkým tlakom a požiadavkami, ktoré nás nútia podávať väčšie úsilie pri obmedzenom čase. Aby sme ba mohli vyrovnať so všetkými problémami, musíme si našu prácu zorganizovať. Všetky pracovné faktory musíme ovládať efektívne, aby sme mohli vydať čo najlepšie výsledky, podľa ktorých budeme hodnotení . Jedným zo zdrojov ako si zorganizovať prácu je managment zaoberajúci sa časom - time management (plánovanie a organizovanie času ). Time managment nás oboznamuje s dôležitými bodmi, ktoré súvisia s plánovaním a organizovaním času a tým aj organizovaním práce.

Kľúčové slová:

manažment

organizácia práce

plánovanie

Paretova analýza

informačné technológie

manažér

pôdorys

pracovné faktory



Obsah:
  • Úvod -4-
    1 Musíme vedieť kam mierime -5-
    2 Zorganizujte si čas -5-
    3 Pochopte svoj spôsob práce -6-
    4 Zorganizujte si papierovanie -7-
    5 Zorganizujte si spôsob práce s ostatnými -7-
    6 Zorganizujte si pracovné prostredie -8-
    7 Zorganizujte si archívny systém -8-
    8 Využite informačnú technológiu, tak aby vám slúžila -8-
    9 Zorganizujte si prácu na internete -9-
    10 Zorganizujte sa mimo práce -9-
    11 Držte sa dobrej práce -9-
    Cvičenia -10-
    Usporiadané poznámky -10-
    Pôdorys -11-
    Paretova analýza -12-
    Stojí to za to ? -13-
    Záver -14-
    Literatúra -15-

Zdroje:
  • CAUNT, J. 2004. Time Management: Jak hospodářit s časem , Brno: Computer Press, 125 s.
  • CLEGG, B. 2005 . Time management, Přetvorte svúj život a práci - 70 cvičení , Brno : CP Books, 100 s.
  • PACOVSKÝ, P. 2003 - Time Management.