Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Marketingová štúdia spoločnosť Baťa

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
46862
Posledná úprava
23.01.2017
Zobrazené
1 126 x
Autor:
laura.kupcikova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Spoločnosť BAŤA, a.s. bola založená v roku 1894 Tomášom Baťom. Spoločnosť BAŤA prevádzkuje svoje aktivity na celom svete, jej činnosť na piatich kontinentoch je riadená štyrmi regionálnymi obchodnými jednotkami (MBU). Každá z týchto MBU je samostatným podnikateľským subjektom a môže sa rýchlo adaptovať na zmeny na trhu a využívať potenciálne príležitosti pre rast.

Sila spoločnosti BAŤA je daná jej celosvetovou prítomnosťou. Všetky miestne pobočky majú vlastné vedenie, ale každá z nich ťaží zo vzťahov k nadnárodnej organizácii čo sa týka informačných systémov, inovácií produktov, alebo nákupu.

BAŤA obslúži denne viac ako 1 milión zákazníkov, prevádzkuje 4743 predajní, riadi predaj v 68 krajinách a prevádzkuje 9 kožiarní a 50 výrobných závodov v 26 krajinách.

Na rozdiel od skôr vyrábaných veľkých sérií, ktoré sa nemenili i po viac ako 12 mesiacoch, sú dnes zamestnanci schopní vyrábať niekoľko náročných vzorov za deň. Od vyrobenia vzorku podľa priania zákazníka, spracovania technickej dokumentácie, po finálny výrobok, mnohokrát neubehne ani týždeň. Dizajnéri sú schopní reagovať vo svojich kolekciách na súčasné módne trendy. Pracujú za pomoci špičkového technického vybavenia.

BAŤA je najväčším predajcom obuvi v ČR a SR. Jej sieť v Českej republike tvorí skoro stovka predajní BAŤA v centrách miest, v nákupných centrách a niekoľko predajní Athletes World. Výsadné postavenie medzi predajňami má obchod na Václavskom námestí v Prahe. Táto predajňa je najväčším obchodným domom firmy BAŤA v Európe.

Na území Slovenska pôsobí firma BAŤA od roku 1996, kedy bola otvorená jej prvá pobočka v Bratislave. V súčasnej dobe sa tu nachádza 26 predajní rovnomerne rozmiestnených po celom území republiky. V Nových Zámkoch spoločnosť prevádzkuje aj vlastnú opravovňu obuvi.
Mnohé predajne, ktoré sú súčasťou maloobchodnej siete, boli baťovskými obchodmi už v 20. a 30. rokoch. Väčšina z nich prešla rozsiahlymi rekonštrukciami a modernizáciami, pretože cieľom firmy je vybudovať pre svojich zákazníkov prvotriedne pohodlie moderného trendového dizajnu, ktoré sa týka ako usporiadania predajní, tak i poskytovaných služieb.

Kľúčové slová:

marketing

logistika

semestrálna

Baťa

zimný semester

cvičenia

analýza

swot

GE

BCG

mikro

makro

hviezdy

psy

otázniky

kravy

SWOT

analýza



Obsah:
  • Obsah
    1. Profil spoločnosti 3
    2. Úloha č.1 - charakteristika podniku 4
    3. Úloha č.2 - trhové veličiny 5
    4. Úloha č.3 - mikroprostredie 6
    5. Úloha č.4 - makroprostredie 7
    6. Úloha č. 5 - swot analýza 8
    7. Úloha č.6 - bcg analýza 11
    8. Úloha č.7 - ge matica 13
    9. Úloha č.8 - výrobková a cenová politika 16
    10. Úloha č.9 - distribučná a komunikačná politika 17
    11. Záver 18

Zdroje:
  • Internet a práca na cvičeniach