Popis:
Hotel Allegria vyrástol z neefektívneho ubytovacieho zariadenia v štvorhviezdičkový hotel, ktorý zameriava svoju pozornosť na masovú kongresovú turistiku v mimosezónnych obdobiach a samozrejme gro našej činnosti sú hotelové služby v rámci sezóny. Svojou činnosťou sa orientujeme na moderný prístup k zákazníkom a s tým sú spojené aj moderné postupy práce s ľuďmi, napr. team building. Výhodou je historická budova a atraktívne prostredie, ktoré ponúka zákazníkom mnoho možností na vykonávanie rôznych aktivít, ktoré ponúkame ako nadštandardné služby.
Kľúčové slová:
manažment
opis produktu
marketingový plán
finančný plán
organizačná štruktúra
personálne riadenie
kontrolný systém
informačné zabezpečenie
strategické ciele
Obsah:
- 1. Opis a charakteristika firmy -3-
2. Opis služby -6-
3. Analýza vnútorného prostredia -9-
4. Analýza vonkajšieho prostredia -11-
5. Východiskové postavenie firmy -13-
6. Určenie strategických cieľov -14-
7. Podnikové plány -16-
8. Marketingový plán -19-
9. Finančný plán -20-
10. Organizácia a riadenie -22-
11. Personálne riadenie -24-
12. Kontrolný systém -28-
13. Informačné zabezpečenie -29-