Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Vypracované otázky (30) k predmetu Agrárny marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
39826
Posledná úprava
24.03.2012
Zobrazené
1 274 x
Autor:
ciernacica
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
7. Aktivity, pri udržaní trhov a ich rozvoj
udrž. trhov a ich rozvoj sa týka: boja o účasť na trhu-poskyt.výkonov porov.s konkur.a nadpriemer.výnosy a výsledky môže dos. podnik len vtedy,keď vďaka svojej veľkosti má prednosti v nákladoch;ak chceme byť úspeš. na trhu,musíme priniesť mim. výkon,kt.sa výraz. odliš. od konkur.;ak je trh prístupný väčš.počtu výrobcov, kedy nepanuje boj o ceny,neprejavuje sa snaha vytlačiť konkur.z trhu; jeden zo špecialistov sa môže stať najväč.výrobcom. Štyri stratégie trhu-preniknutie na trh:týka sa vypln.doteraj.trhu výrobkami a poskyt.výkonmi...

...

12. Char.spotr.a firemnú podporu predaja a.základné faktory podpory predaja
-je jedným z nástrojov market. mixu,významný nástroj zabezpečenia odbytu produktov. Ponúka niečo, čo je pre spotrebiteľa lukratívne a čo nie je samozrejmou súčasťou produktu al. služby.Podpora predaja sa realizuje v 3 oblastiach: 1.Spotrebiteľská PP-cieľovou sk. sú zákazníci./kupóny,vzorky,odmeny zákazníkom,vystav. a predvádzanie výrobkov/ Má motivačný char. v: - prilákaní nových zákazníkov -odmeňovaní verných zákazníkov,-zvýšení opakovateľnosti nákupov aj príležitostných zákazníkov. 2.Obchodná PP-cieľ. Sk. sú sprostredkovatelia odbytu. /zľavy,zrážky,časť produktu zdarma/ Má motiv.char.na:-presvedčiť obchodníka, aby ponúkal značku produktu,-presvedčiť,aby značku produktu propagoval predvedenín a presvedčiť, aby obchodoval s väčším množ. tovaru,-stimulovať k väčšiemu predaj.úsiliu ...

...

30. Marketing hydiny
Významnou prednostou produkcie hydinového mäsa ako aj vajec je relatívne krátky reprodukčný cyklus, ktorý možno cieľavedome orientovať na istú sezonnost trhu a tým prispiet k regulácií dopytu a ponuky. Spotreba hydinového mäsa má vo svete zvyšujúcu spotrebu, aj v našich podmienkach sa tento trend uplatnil. Hydinové mäso a produkty sú cenovo najprístupnejšie verejnosti. Marketingové informácie: vývoj počtu hydiny podla kategórií v SR: kurčata na chov-1015, kurčata na výkrm-6500, sliepky-6200, morky-250, husi-40, kačice-250, hydina spolu-15198 tis.ks...

Kľúčové slová:

agrárny marketing

faktory AM

marketing HD

ošípaných

hydiny



Obsah:
  • 1. Agr. marketing–podnik.sys. prvovýrobcu
    2. Faktory AM
    3. Analýza m.,zhodnotenie súč. stavu
    4. Analýza konkurencie
    5. Podnikateľský priestor
    6. Marketing.priestor
    7. Aktivity, pri udržaní trhov a ich rozvoj
    8. Nástroje odbytu
    9. Marketingové faktotry určujúce ceny
    10. Vzťahy ceny a hodnoty konkur.výhody
    11. Predaj ako priamy nástroj odbytu
    12. Char.spotr.a firemnú podporu predaja a.základné faktory podpory predaja
    13. Reklama v p.marketingu, plánovanie zásady.funkcie.sp prostr.a opatrenia
    14. Char.distribúciu.priame.nepriame odbytové kanály,prvkv distribúcie distribúcia
    15. Starostlivosť o vzťahy s verejnosťou, kt. sú prostr.pr.kvalit.prvky pr.úlohy pr
    16. Presadenie sa na trhu-vvbud. stupňa poznania - imidž.predajná sila,komun. sila, kontrola charakteristík obchodu
    17. Presadenie sa v podniku,obraz o podniku schopnosti, firemná kultúra,osobný prínos kontrola prinosov.
    18. Diagnostiku marketingu podniku
    19. Priority štátu v sekt. php,súč.probl. AR
    20. Subjekty at, výr.faktory,ľudské zdroje, mat-tech.zabezpečenie a trhové poriadky
    21. M.obilnin,akt.probl.at,m.inf,mlynské pek. produkty,vplyv štátu,sys.trhu obilnín v EU
    22. Marketing olejnin, strukovín
    23. Marketing zemiakov, cukr. repy a cukru
    24. Marketing zeleniny a ovocia
    25. Marketing vinica a vína
    26. Marketing surového kravského mlieka, aktuálne problémy chovu dojnic a skm, výroba, nákup, spotreba mlieka, náklady, produkčné a reprodukčné ukazovatele, ceny, zo, spoločná organizácia trhu s mliekom v eu
    27. Marketing hovädzieho mäsa
    28. Marketing chovu ošípaných a bravčového mäsa
    29. Marketing chovu oviec
    30. Marketing hydiny