Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketing - Financie - vypracované otázky

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
1315
Posledná úprava
15.07.2015
Zobrazené
2 596 x
Autor:
jaro1234
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Vymenujte podmienky výmeny.

Výmena je akt získavania žiadaného produktu od niekoho ponúknutím niečoho ako protihodnoty. Aby sme výme-nu mohli uskutočniť, musia byť splnené tieto podmienky:
musia byť aspoň dve strany
každá strana má niečo, čo má hodnotu pre druhú stranu
každá strana je schopná komunikovať a dodať produkt
každá strana má slobodnú vôľu prijať alebo odmietnuť produkt
každá strana si myslí, že je vhodné alebo žiadúce jednať s druhou stranou
Dve strany - účastníci výmeny spolu jednajú a pohybujú sa smerom k dohode. Ak sa dohoda uskutočnila, hovo-ríme, že sa uskutočňuje transakcia.

118 otázok a odpovedí

Kľúčové slová:

marketing

osobný predaj

segmentácia trhu

ponákupná disonancia

reklama

public relations

dopyt

produkt

Ansoffova matica

spotrebiteľ

distribúcia

veľkoobchod



Obsah:
  • 1. Charakterizujte prospešné produkty.
    2. Z čoho vzniká riziko v nákupnom rozhodovaní spotrebiteľa?
    3. Napíšte, kedy vzniká nákupná situácia.
    4. Čo je to merateľnosť segmentu?
    5. Uveďte spôsoby organizačného usporiadania marketingového oddelenia.
    6. Čo sú produkty zvláštneho dopytu?
    7. Napíšte druhy cenovej diferenciácie.
    8. Čo je samoobslužný veľkoobchod?
    9. Vymenujte postup tvorby komunikačného mixu.
    10. Vymenujte prostriedky spotrebiteľskej promotion.
    ...
    40. Aké opatrenia môžu urobiť marketingoví pracovníci pre zmenšenie disonancie spotrebiteľa?
    41. Definujte a uveďte príklady interných údajov firmy.
    42. Vymenujte časti portfóliovej matice rastu (podielu).
    43. Čo je ochranná známka?
    44. Vymenujte všeobecné prístupy k určovaniu cien.
    45. Kto vykonáva maloobchodnú činnosť?
    46. Charakterizujte komunikačnú stratégiu push a jej prvky.
    47. Aké úlohy plní osobný predaj?
    48. Charakterizujte stratégiu individualizácie v medzinárodnom marketingu.
    49. Vymenujte niektoré typické znaky, ktoré by mal mať marketingový pracovník v období rokov 2000.
    50. Vymenujte fázy marketingového prístupu.
    ...
    70. Uveďte funkcie distribučného kanála (= aj funkcie veľkoobchodu).
    71. Charakterizujte veľkoobchod so spotrebným tovarom.
    72. Vymenujte kroky procesu reklamy.
    73. Vymenujte 4 typy joint ventures.
    74. Vymedzte, čo je charakteristické pre súčasnú etapu marketingu.
    75. Definujte marketingový manažment.
    76. Charakterizujte obľúbené produkty.
    77. Ktoré funkcie vykonávajú veľkoobchodníci a maloobchodníci?
    78. V nákupnom správaní spotrebiteľov majú významnú úlohu psychologické faktory; uveďte ktoré.
    79. Napíšte, čo je systém na podporu marketingového rozhodovania.
    80. Čo je prístupnosť segmentu?
    ...
    90. Uveďte dimenzie segmentácie.
    91. Z akých podnikateľských jednotiek sa skladá matica rastu a podielu na trhu?
    92. Aké sú prvky značky?
    93. Uveďte druhy výhod, ktoré môžu získať výrobcovia zapojením distribučných sprostredkovateľov.
    94. Regálový veľkoobchod.
    95. Určite poradie významnosti jednotlivých metód komunikácie pre tovar základného dopytu.
    96. Ako sa hodnotia public relations?
    97. Ktoré útvary zabezpečujú marketingové aktivity v zahraničí?
    98. Charakterizujte aktivity konkurencie v tempe.
    99. Definujte marketingový mix.
    100. Uveďte najvýznamnejšie spotrebiteľské hnutia v súčasnosti.
    ...
    116. Charakterizujte makléra.
    117. Čo je podstatou cieľavedomej komunikácie?
    118. Aké druhy motivačných apelov sa využívajú v reklamných správach?