Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingový plán - predloha

«»
Prípona
.doc
Typ
skriptá
Stiahnuté
22 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6526
Posledná úprava
07.08.2018
Zobrazené
1 938 x
Autor:
zdenka24
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Jedným zo základných predpokladov vytvorenia úspešnej marketingovej stratégie je pochopenie správania sa a rozhodovania kupujúceho, či už ide o jednotlivca, domácnosť alebo organizáciu.
Pod pojmom spotrebiteľ rozumieme jednotlivcov a domácnosti, ktorí nakupujú výrobky a služby pre osobnú spotrebu. Proces rozhodovania pri nákupe:
POTREBA→POŽIADAVKA→DOPYT→NÁKUP

Podľa toho, ako uskutočňujú spotrebitelia jednotlivé kroky od spoznania potreby až po nákup, môžeme nákupné správanie rozdeliť:
• Racionálne nákupné správanie - kupujúci starostlivo vyberá a zvažuje cieľ svojho nákupu na základe prísne objektívnych pravidiel. Nákup tovaru je nový, neobvyklý, uskutočnený zriedka (auto, nábytok...), výrazne zaťaží rozpočet.
• Zvyklostné nákupné správanie - zákazník pravidelne kupuje tovar každodennej potreby, ktorý dobre pozná (chlieb, mlieko, benzín), na základe dobrých skúseností
• Impulzívne nákupné správanie - zákazník kupuje bez predchádzajúceho plánovania.
Ide o tovar kupovaný v okamihu, keď sa vyskytne jeho akútna potreba (cigarety, čokoláda, alkohol pri reklamnej akcii), na základe vonkajšieho podnetu, momentálneho pocitu.

Kľúčové slová:

marketingová komunikácia

potreby

segmentácia trhu

marketingový plán

dodávky

postoj

SWOT analýza

nákup tovaru



Obsah:
  • 1. Charakteristika firmy
    2. SWOT analýza
    3. Ciele firmy
    4. Návrh opatrení program aplikácie
    5. Marketingová komunikácia
    6. Ekonomické vyhodnotenie