Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

10 zlatých pravidiel predaja

«»
Prípona
.pdf
Typ
skriptá
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
13545
Posledná úprava
16.04.2021
Zobrazené
986 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
● Neoddeliteľnou súčasťou práce obchodného zástupcu je zhromažďovanie informácií.
● Informácie zhromažďujeme nielen o zákazníkoch, ale aj o tých, ktorí ich zastupujú.
● Pestujeme si cit pre informácie a učíme sa ich interpretovať.
● Rovnako dôležité sú aj informácie o konkurencii.
● Zákazníkov delíme na potencionálnych, vlastných, perspektívnych a neperspektívnych a podľa toho im prikladáme i význam.
● Previerku konkurencieschopnosti zákazníka robíme rovnako podrobne, ako diagnózu jeho potrieb.
● Vývoj dopytu sledujeme podľa zákazníkov, ale aj podľa trendov v rámci celkovej situácie na trhu.
● Získané informácie evidujeme v kartotéke a odovzdávame ich nadriadeným, ktorí sú zodpovední za ich vyhodnocovanie.
● Dodržiavame informačnú disciplínu.
...

Kľúčové slová:

predaj

obchod

pravidlá predaja

zisk

zákazník

konkurencia

trh

obchodné jednanie

komunikácia

predajné zručnosti

tovar

služba

argumentácia

reklamácia



Obsah:
  • 1 BEZ INFORMÁCIÍ VYKRAČUJEME DO TMY
    2 PRÍPRAVA POISŤUJE VÝSLEDOK
    3 DÔLEŽITÝ NIE JE LEN OBSAH, ALE I FORMA
    4 DOBRÝ ZAČIATOK VEDIE K DOBRÉMU KONCU
    5 ODBORNOSŤ BUDÍ DÔVERU
    6 NÁMIETKY SÚ PRÍZNAKOM ZÁUJMU
    7 ROZHODOVANIE JE PROCES, NIE JEDNORÁZOVÝ AKT
    8 V ZÁVERE BODUJE PRUŽNOSŤ A PEVNÉ NERVY
    9 UZATVORENÍM OBCHODU ZAČÍNA OBCHODNÝ VZŤAH
    10 ANALÝZA VLASTNEJ VÝKONNOSTI JE NAJSPOĽAHLIVEJŠOU CESTOU K JEJ ZVYŠOVANIU
    ZÁKLADNÉ PRAVIDLÁ PREDAJA

Zdroje:
  • Ivan Bureš: 10 zlatých pravidiel predaja