Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Výstava ako efektívny nástroj priameho predaja

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11391
Posledná úprava
28.11.2018
Zobrazené
1 094 x
Autor:
marlee
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Podnik potrebuje vedieť, ako zákazník prijíma jeho výrobky, aké problémy má, ktoré by on mohol vyriešiť, prípadne so svojimi kompetenciami aké problémy iných zákazníkov by mohol riešiť v budúcnosti (nové trhy).
Tieto dôležité informácie môže získať priamo od zákazníka, a to dvoma spôsobmi: priamym predajným kontaktom alebo rozhovormi na výstavách/veľtrhoch. Pri týchto rozhovoroch už zákazník nie je prostým prijímateľom informácií, ale sa mení na zdroj informácií pre podnik.
Výstavy znamenajú komunikáciu
Výstavy poskytujú oproti ostatným médiám jedinečnú výhodu - cieleným nasadením všetkých komunikačných nástrojov viesť rozhovor so zákazníkom.
Nevýhodou výstav je, že sa na nich prezentuje rovnako aj naša konkurencia. Na druhej strane poskytujú možnosť pozitívne sa od konkurencie odlíšiť - nie nákladne vybaveným stánkom s mnohými svetelnými a zvukovými efektmi, ale skôr stánkom, ktorý podporuje komunikáciu. Výstavný stánok by mal poskytovať zákazníkovi možnosť pre otvorený dialóg v uvoľnenej, neformálnej atmosfére, z ktorej sa mu nechce tak skoro odísť. Cieľom je "vtiahnuť" zákazníka do stánku, spraviť z neho stredobod. Takto sa vystavovateľ môže od zákazníka dozvedieť postrehy, ktoré mu ukážu tajné "dvierka", cez ktoré môže efektívne posunúť ďalej informácie o vlastných produktoch (výrobkoch/službách).

Kľúčové slová:

výstava

marketing

predaj

komunikácia

rozpočet

expozícia



Obsah:
  • Výstavy znamenajú komunikáciu
    PREDSTAVENIE SPOLOČNOSTI AUTOPOLIS, s.r.o.
    Informácie o výstave
    Odborná spolupráca:
    Mediálni partneri:
    Zhrnutie minulého ročníka:
    Informácie o výstavisku
    Ciele účasti
    Stanovenie rozpočtu na účasť na výstave
    Náklady na účasť na výstave
    Technická realizácia expozície
    Reklamná koncepcia
    Styk s verejnosťou a tlačová koncepcia
    Kontrola úspešnosti účasti na výstave
    Záverečná správa