Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Výrobkové stratégie BMW

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
53 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
37966
Posledná úprava
15.11.2011
Zobrazené
2 355 x
Autor:
flaso
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Návrh inovatívneho produktu BMW, analýza súčasnej pozície BMW na trhu a výrobkového portfólia.

Témou tejto semestrálnej práce je vytvorenie nového produktu v ponuke firmy BMW, ako nový produkt bol navrhnutý námet na automobil, ktorý oproti bežnému automobilu ponúka doposiaľ nové a nepoužívané možnosti a prínosy svojim používateľom, hlavne vďaka širokej multimediálnej výbave automobilu, ktorá z neho robí unikát. Hlavnou myšlienkou vzniku takéhoto automobilu bola snaha priniesť zákazníkom niečo nové a dosiaľ nevyskúšané. Tento návrh je tiež v súvislosti so situáciou a zameraním firmy BMW, konkrétne so snahou rozšíriť pôsobnosť firmy aj na segmenty, v ktorých zatiaľ nedosahuje také trhové podiely ako so svojimi ostatnými produktmi, teda segmentu automobilov hodiacich sa aj pre rodinu a na rodinné cesty. Práca obsahuje charakteristiku firmy BMW a jej súčasné postavenie voči jej konkurencii, pričom analytická časť slúži ako základ pre následnú aplikačnú časť, ktorá sa venuje tvorbe produktu a ostatných prvkov marketingového mixu súvisiacich s novým produktom. 

Kľúčové slová:

výrobkové stratégie

BMW

inovácia

inovatívny produkt



Obsah:
  • Anotácia práce 3
    1.Analýza 4
    1.1 Postavenie podniku 4
    1.2 Postavenie produktov na trhu 5
    1.3 Analýza produktového portfólia 7
    1.3.1 Šírka, hĺbka, dĺžka produktového radu 7
    1.3.2 Konfigurátor vozidiel BMW 9
    1.3.3 BMW financial services 9
    1.3.4 BMW shop 9
    1.4 SWOT analýza 9
    1.5 Postavenie podniku na trhu podľa Porterovej analýzy 5 konkurenčných síl 11
    1.5.1 Konkurencia v odvetví 11
    1.5.2 Vyjednávacia sila kupujúcich 12
    1.5.3 Vyjednávacia sila predávajúcich 12
    1.5.4 Riziko substitútov 12
    1.5.5 Konkurenčná stratégia BMW 12
    2. Produkt 14
    2.1 BMW rad 3F Sedan 14
    2.2 Segmentácia zákazníkov 16
    2.3 Stratégia značky 19
    2.4 Marketingová komunikácia, 20
    2.4.1 Komunikačná politika 20
    2.4.2 Nástroje komunikačného mixu pre BMW 3F 21
    2.4.3 Scenár reklamy 22
    2.4.4 Stratégia služieb 23
    2.4.5 Vnímanie kvality 23
    2.5 Distribučná politika 24
    Záver 25
    Bibliografia 26

Zdroje: