Pepsi - výrobkové stratégie nápoja pepsi - aloe firmy PEPSI-COLA
Semestrálna práca29 s. / 5. roč. / doc
1898-1940V roku 1898 na juhu Spojených štátov v Severnej Karolíne vynašiel lekárnik Caleb Bradham liek proti nechutenstvu, ktorý nazval PEPSI. Požiadal o registráciu značky, vydal necelú stovku akcií a začal sirup Pepsi predávať vo veľkom. Prvý plniaci závod na výrobu Pepsi vznikol v roku 1905 a už o dva roky neskôr ochranná značka Pepsi dobyla prvé územie mimo Spojených štátov- Mexiko. Dvadsiate roky boli pre spoločnosť Pepsi- Cola neziskovým obdobím, ktoré bolo sprevádzané dvoma bankrotmi a vy...
|
|
0,2 |
38x |
|
Výrobkové stratégie BMW
Seminárna práca25 s. / 4. roč. / doc
Návrh inovatívneho produktu BMW, analýza súčasnej pozície BMW na trhu a výrobkového portfólia.Témou tejto semestrálnej práce je vytvorenie nového produktu v ponuke firmy BMW, ako nový produkt bol navrhnutý námet na automobil, ktorý oproti bežnému automobilu ponúka doposiaľ nové a nepoužívané možnosti a prínosy svojim používateľom, hlavne vďaka širokej multimediálnej výbave automobilu, ktorá z neho robí unikát. Hlavnou myšlienkou vzniku takéhoto automobilu bola snaha priniesť zákazníkom niečo nov...
|
|
0,2 |
53x |
|
Výrobkové stratégie - skriptá
Skriptá113 s. / 5. roč. / rar
Inovačný proces musí byť neoddeliteľnou súčasťou podnikateľskej stratégie firmy zameranej na udržanie konkurencieschopnosti v rýchle sa meniacich podmienkach jej vonkajšieho prostredia. Tieto zmeny si vyžadujú i zmeny vo vnútornom prostredí firmy hlavne v spôsoboch, akými je usmerňované úsilie jej zamestnancov na dosiahnutie strategických podnikateľských cieľov.
Vývoj nového výrobku je však vo väčšine výrobných organizácií pomerne nevyváženým procesom, pričom prevládajú technické činnosti, ...
|
|
0,2 |
15x |
|
Výrobkové stratégie firmy SETUZA a.s.
Semestrálna práca25 s. / - roč. / doc
Rola výrobkových stratégií čím ďalej tým viac rastie. Aby sme sa mohli tejto oblasti kvalitne a dôsledne venovať, potrebujeme na to v dnešnej dobe dôsledné skúmanie a analýzu. Cieľom našej práce je pozorovať a pochopiť, ako stimuluje súčasná ekonomická situácia firmu k zvýšenej aktivite a tvorivosti v utváraní vlastných výrobkových stratégií.
V tejto práci budeme venovať pozornosť výrobkovým stratégiám potravinársko-chemickej firmy SETUZA a.s., ktorá je na českom trhu najväčším spracovateľom ...
|
|
0,5 |
6x |
|
Výrobkové stratégie nápoju Coca - Cola Energy firmy Coca - Cola Company
Semestrálna práca40 s. / - roč. / doc
Obsah našej práce je energetický nápoj s názvom Coca Cola Energy ako nový produkt rozvíjajúcej sa palety produktov jedného z najväčších svetových gigantov v oblasti predaja, a pokrytia trhu s nealkoholickými nápojmi. Prvé pokusy spoločnosti Coca Cola na energetický nápoj s kávou príchuťou zlyhal a preto navrhujeme nový výrobok ako alternatívu pre mladých. Keďže spoločnosť nemá zastúpenie na v segmente energetických nápojov, náš nápad sa nám javí ako dosť reálna voľba uskutočnenia. Sama spoločnos...
|
|
0,5 |
29x |
|