Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Výrobkové stratégie nápoju Coca - Cola Energy firmy Coca - Cola Company

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
29 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
19419
Posledná úprava
17.02.2009
Zobrazené
1 953 x
Autor:
sneky001
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Obsah našej práce je energetický nápoj s názvom Coca Cola Energy ako nový produkt rozvíjajúcej sa palety produktov jedného z najväčších svetových gigantov v oblasti predaja, a pokrytia trhu s nealkoholickými nápojmi. Prvé pokusy spoločnosti Coca Cola na energetický nápoj s kávou príchuťou zlyhal a preto navrhujeme nový výrobok ako alternatívu pre mladých. Keďže spoločnosť nemá zastúpenie na v segmente energetických nápojov, náš nápad sa nám javí ako dosť reálna voľba uskutočnenia. Sama spoločnosť je v oblastí vývoja developerom a preto odhadujeme , že náš produkt bude pre nich výzvou, nie prekážkou. Sám produkt ponúka potenciál nie zaradiť sa medzi skupiny kupujúcich ale pokryť ho na najväčšiu možnú mieru a tak s pomocou mena spoločnosti dokázať maximalizáciu pokrytia trhu s nealkoholickými nápojmi , kde aj segment energetických nápojov patrí. Naše výsledky jasne ukazujú na potenciál, a reálnu šancu uspieť na trhu a poraziť nie moc atraktívnu konkurenciu.

Kľúčové slová:

Výrobkové stratégie

výrobková stratégia

strhan