Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

44 831   projektov
14 nových

Vstup firmy na zahraničný trh

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
44817
Posledná úprava
07.03.2014
Zobrazené
1 027 x
Autor:
dendulka017
Facebook icon
Detaily projektu
Popis:
Evitapress vznikol v roku 2007 a bola to viac-menej náhoda. Evita Urbaníková ponúkala rukopis svojej prvej knihy Všetko alebo nič viacerým slovenským vydavateľstvám, no žiadne z nich o ňu nemalo záujem. Evita sa rozhodla zariskovať a knihu vydala sama. Jej neuveriteľný úspech ju povzbudil natoľko, že založila vlastné vydavateľstvo Evitapress, ktoré má dnes už v portfóliu viac ako 70 knižných titulov.

Vydavateľstvo Evitapress sa časom vyprofilovalo na spoločnosť, pod hlavičkou ktorej vydávajú svoje knižky najčítanejšie slovenské autorky. Čitateľmi sú hlavne ženy, ku knižkám z Evitapressu ich pritiahli ich námety, uveriteľnosť a moderný súčasný jazyk našich spisovateliek. Najžiadanejšie „príbehy, ktoré píše život“ sú vydávané v edícii Evitovky, pre najmladšie čitateľky v tínedžerskom veku sú tu Evitínky, pre milovníčky romantických príbehov Srdcovky, pre tých, čo milujú napínavé romány Detektívky a unikátne kúsky sú vydávané v edícii Špeciálne.
Tituly, ktoré sa vydajú sú vyberané podľa príbehu, ktorý je v knihe zachytený, podľa jeho spracovania, a v neposlednom rade podľa toho, ako sa autor stavia k prípadnej spolupráci. Majú jasnú predstavu o knižkách, ktoré vydávajú, takže majú radi autorov, ktorí komunikujú, pozitívne pristupujú k pripomienkam a stávajú sa členmi „evitapressáckej“ rodiny.

Kľúčové slová:

slovensko

evitapress

maďarsko

trh



Obsah:
  • 1 Úvod 3
    1.1 Vydavateľstvo Evitapress 3
    1.2 Produkty vydavateľstva 3
    1.3 Predstavenie cieľového trhu - Maďarska 4
    2 Cieľový trh a trhový segment 6
    2.1 Medzinárodné a obchodné dôvody vstupu vybraného podniku a jeho produktov na vybraný trh 6
    2.2 Všeobecná charakteristika cieľového zahraničného trhu 6
    3 Konkurenčná analýza trhu 11
    3.1 Charakteristika cieľového trhu a trhového segmentu 11
    3.2 Súčasný stav a vývojové tendencie v spotrebe ponúkaného produktu 11
    3.3 Charakteristika spotrebiteľa a spotrebného správania 11
    3.4 SWOT analýza vydavateľstva Evitapress 13
    3.5 Konkurenčné výhody produktu 13
    4 Marketingový plán pre cieľový trh 15
    4.1 Marketingové cieľe 15
    4.2 Charakteristika produktu - adaptácia a vonkajšie atribúty 16
    4.3 Stanovenie ceny, jej štruktúra a cenová elasticita 16
    4.4 Forma vstupu na zahraničný trh 17
    4.5 Distribúcia na cieľovom trhu , platobné a dodacie podmienky 18
    4.6 Komunikačný mix 19
    4.7 Financie, personál a platobné podmienky 21
    5 Súhrn 22
    6 Prílohy 23
    7 Zoznam použitej literatúry 26

Zdroje: