Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Poznámky - Marketingová komunikácia

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
26 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5585
Posledná úprava
20.10.2017
Zobrazené
1 392 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA

V marketingovom prístupe nejde iba o to, produkt vyrobiť, ale ho aj náležite predstaviť zákazníkom. Celý marketing je založený na komunikácii, predstavuje nepretržitú komunikáciu so zákazníkmi. Preto aj pojem marketingová komunikácia zahŕňa v širokom zmysle slova vlastne všetky marketingové činnosti: vytvorenie produktu a jeho použitie, jeho distribúciu, cenu i propagáciu. Marketingová komunikácia je potom v tomto chápaní systematickým využívaním princípov, prvkov a postupov marketingu pri prehlbovaní a upevňovaní vzťahov medzi výrobcami, distribútormi, ale predovšetkým ich zákazníkmi. Cieľom týchto aktivít je nielen lepšia vzájomná informovanosť, ale najmä dosiahnutie väčšej spokojnosti na strane zákazníkov. V užšom zmysle slova za marketingovú komunikáciu považujeme to, čo v marketingovom mixe zahŕňa propagácia, resp. komunikačný mix.

Kľúčové slová:

marketingová komunikácia

reklama

podpora predaja

public relations

osobný predaj

problémy



Obsah:
  • 1. Marketingová komunikácia
    2. Základ systému marketingovej komunikácie
    2.1 Reklama
    2.2 Podpora predaja
    2.3 Public relations
    2.4 Osobný predaj
    3. Problémy marketingovej komunikácie