Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Podstata a funkcie podnikovej kultúry

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11900
Posledná úprava
09.07.2019
Zobrazené
2 050 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Podniková kultúra - systém predpokladov, predstáv, hodnôt a noriem, ktoré sa v podniku prijali a rozvinuli a majú veľký vplyv na konanie, uvažovanie i vystupovanie zamestnancov. Navonok sa prejavuje ako forma spoločenského styku zamestnancov, v spoločných zvykoch, obyčajoch, oblečení, materiálnom vybavení a podobne.

Cieľom podnikovej kultúry je dosiahnuť, aby sa zamestnanci osobne identifikovali s takou činnosťou podniku, ktorá smeruje k jeho prosperite a šíreniu dobrého mena. To znamená, že podnikovú kultúru možno cieľavedome využiť na realizáciu podnikových cieľov. Aby sa v tomto smere dosiahol úspech, predpokladá to od manažérov koncipovanie a udržiavanie pozitívnej podnikovej kultúry.

Kľúčové slová:

podniková kultúra

podniková identita

podnikateľská etika

etický kódex podniku

podnikové ciele

normy správania

zamestnanecké vzťahy

manažment kvality



Obsah:
  • Podstata a funkcie podnikovej kultúry
    Funkcie, prvky a problémy podnikovej kultúry
    Problémy podnikovej kultúry
    Podniková identita
    Zamestnanecké vzťahy ako podstata podnikovej identity
    Podnikateľská etika
    Etický kódex podniku