Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Marketingová koncepcia - prvky marketingovej koncepcie

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38849
Posledná úprava
29.11.2011
Zobrazené
2 483 x
Autor:
foxdiesel
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V seminárnej práci je opis marketingovej koncepcie ako súčasť základných koncepcí (výrobná, produktová, predajná, marketingová, sociálno-marketingová).
Marketingová koncepia - jej vývoj, podstata a prvky, z ktorých sa skladá, hlavné piliere, rozdiel (kontrast) medzi predajnou a marketingovou koncepciou, členenie dopytu podľa marketingovej koncepcie

Kľúčové slová:

marketing

Marketingová koncepcia

trh

dopyt

podnik



Obsah:
  • I. Základné koncepcie
    II. Marketingová koncepcia ako súčasť základných koncepcií
    III. Vývoj marketingovej koncepcie
    IV. Podstata a prvky marketingovej koncepcie
    V. Záver

Zdroje:
  • TOMEK, G.; VAVROVÁ, V. Marketing manažment . Praha : ČVÚT, 1999. 402 s. ISBN 80-01-01907-7.
  • KOTLER, PH.; ARMSTRONG, G. Marketing . Bratislava : SPN, 1992. 385 s. ISBN 80-08-02042-3. Dostupné z www: .
  • HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. . Praha : Grada a. s., 1992.
  • KOTLER, P. Marketing management . Praha : Grada a. s., 1992. 789 s. ISBN 80-7169-600-5. Dostupné z WWW: < http://www.zadania-seminarky.sk/seminarna-praca/podstata-marketingovej-koncepcie-a-jej-zakladne-kategorie/1357 >.
  • KOTLER, Ph. Marketing Management. Praha : Victoria Piblishing, 1998. 786 s. ISBN 28-39386-246-3.
  • KOTLER, P.; ARMSTRONG, G.: Marketing. 1. vydanie. Bratislava : Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1990.
  • KOTLER, P. Marketing management. . Praha : Victoria Publishing., 1992. Dostupné z WWW: < http://www.zadania-seminarky.sk/seminarna-praca/podstata-marketingovej-koncepcie-a-jej-zakladne-kategorie/1357 >.
  • BIRNEROVÁ, E.; KRIŽANOVÁ, A. Základy marketingu I.. 1. vydanie. Žilina : EDIS, 2004. 141 s. ISBN 80-8070-154-7.
  • HITTMÁR, Š.; STRIŠŠ, J. Marketing a manažment v železničnej doprave. 1. vydanie. Žilina : EDIS, 1998.