Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
21397
Posledná úprava
01.04.2009
Zobrazené
2 023 x
Autor:
donkofola
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod

Firma MIMO je fiktívnou firmou, ktorá má svoje sídlo v oravskej dedine- Terchová. Práve sídelná lokalizácia má najväčší význam pre fungovanie tejto firmy, ktorá sa zaoberá predajom tradičných oravských syrových výrobkov. Vo vysvetľovaní chodu firmy sme efektívne využili poznatky z predmetu marketing.

Našou snahou je bližšie preniknutie do problematiky činnosti podnikateľských subjektov v prostredí trhu. Na základe údajov sme študovali a analyzovali stratégie, spôsob konania firmy MIMO a jej pôsobenie. Tvorba vhodných stratégií, ich charakteristika, ako aj aplikácia prvkov marketingového mixu nám pomohla pochopiť prostredie, v ktorom sa firma pohybuje.

Cieľom tejto práce je naučiť sa aplikovať poznatky na konkrétnu firmu, ktorá podniká na trhu a spoznať možné situácie a problémy, ktoré prináša založenie firmy ako aj samotné podnikanie.


Kľúčové slová:

marketing

seminárna práca z marketingu

externé mikroprostredie

zákazníci

konkurenti

verejnosť

segmentácia

produkt

cena

distribúcia