Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Hodnotenie kvality výrobku metódou QFD

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
43 x
Veľkosť
0,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
44936
Posledná úprava
20.03.2014
Zobrazené
2 055 x
Autor:
julia.ptackova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V našej prípadovej štúdii budeme hodnotiť kvality výrobkov A,B,C a D, ktoré sú slané tyčinky. Náš výrobok (A) je výrobok od spoločnosti DRU, a.s. Zvolen - sú to veľmi známe slovenské tyčinky DRU. Konkurenčné výrobky sú slané tyčinky Albert (B) z predajných reťazcov Hypernova, tyčinky CBA (C) od výrobcu CBA Slovakia, a.s. a tyčinky Fresh, ktoré vyrába spoločnosť FRESH s.r.o.

Hodnotiť a porovnávať ich budeme prostredníctvom metódy QFD, ktorá je jednou z metód plánovania. Skratka QFD je skratkou z anglických slov Quality Funkction Deployment, čo môžeme preložiť ako uplatňovanie parametrov kvality. Grafickým výsledkom metódy je kombinovaný maticový diagram nazývaný ako „dom kvality“ (House of quality), ktorý je uvedený a interpretovaný na konci našej prípadovej štúdie.

Kľúčové slová:

qfd metóda

manažment kvality

konkurencia

hodnotenie kvality

plánovanie

kvalita



Obsah:
  • Úvod 3
    Charakteristika spoločnosti nášho výrobku značky DRU 4
    Charakteristika spoločnosti konkurenčného výrobku značky Albert 8
    Charakteristika spoločnosti konkurenčného výrobku značky CBA 9
    Charakteristika spoločnosti konkurenčného výrobku značky Fresh 10
    Metóda QFD 11
    „Dom kvality“ 12
    Vyhodnotenie „Domu kvality“ 12
    Záver 15
    Použitá literatúra 18

Zdroje:
  • KAPSDORFEROVÁ, Z., 2012. Manažment kvality. 1. Vydanie. Nitra. Vydavateľstvo: SPU Nitra: 2012. S 48 - 50., ISBN 978-80-552-0917-3
  • CBA Slovakia a.s., Internetová stránka spoločnosti CBA Slovakia a.s.
  • DRU, a.s. Zvolen, Internetová stránka spoločnosti DRU, a.s. Zvolen
  • FRESH s.r.o., Internetová stránka spoločnosti FRESH s.r.o.