Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Etika v marketingu (Aristotelova etika, Etika v súvislosti s vývojom peňazí, Etika a podnikanie...)

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
20 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
13121
Posledná úprava
20.10.2020
Zobrazené
1 955 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Etika ako taká, zohrávala, zohráva a aj bude zohrávať významnú úlohu v živote ľudí i celej spoločnosti, nevynímajúc marketing a ani iné odvetvia ekonómie, či hospodárstva.
Spolu s vývinom spoločnosti sa vyvíjali aj základné etické princípy v živote človeka. Etika je komplikovaný spoločenský jav zasahujúci do všetkých oblastí ľudského života. Bez etiky, úcty k človeku a rešpektovania jeho základných práv, nemožno očakávať úspech ani v hospodárskom živote.
Rozhodujúcim faktorom podnikateľského úspechu, ako aj základnou filozofiou podniku sa stal marketingový systém. S cieľom budúceho úspechu ho vytvárajú tak veľké, ako aj malé podniky.
V marketingu ide o prácu s ľuďmi o získanie a udržanie si ich dôvery. Na základe prístupu k verejnosti, ktorý si firma zvolí, môže získať, ale naopak aj stratiť podstatnú časť zákazníkov.
Keďže zákazníci sú nástrojom, ktorý ovplyvňuje hlavný cieľ firmy, teda ziskovosť, podnik by mal dbať o ich spokojnosť. Spokojnosť zákazníkov môže spoločnosť zabezpečiť najmä etickým prístupom, ktorý by mal byť samozrejmosťou, nielen v podnikaní, ale aj v živote.
...

Kľúčové slová:

etika

Aristoteles

vývoj peňazí

etický kódex

podnikanie

právo

marketing

marketingový manažment

vlastnosti marketingového manažéra



Obsah:
  • Úvod -1-
    1. Aristotelova etika -2-
    2. Etika v súvislosti s vývojom peňazí -3-
    3. Etika a podnikanie -5-
    3.1 Čo je etika v podnikaní? -5-
    3.2 Etika v podnikaní na Slovensku -7-
    3.3 Etika a právo -8-
    4. Etika v marketingu -9-
    4.1 Miesto a význam etiky v marketingu -9-
    4.2 Etika v marketingovom manažmente -10-
    4.2.1 Vlastnosti marketingového manažéra -10-
    4.3 Etické problémy v marketingovom výskume -11-
    5. Etika a marketingový mix -12-
    5.1 Produkt -12-
    5.2 Distribúcia -13-
    5.3 Cena -13-
    5.4 Marketingová komunikácia -14-
    Záver -16-
    Zoznam bibliografických odkazov -17-
    Prílohy

Zdroje: