Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Vstup firmy Galan na zahraničný trh

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41287
Posledná úprava
30.12.2012
Zobrazené
1 695 x
Autor:
lenka.kubikova78
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1.2 Zameranie podnikateľskej činnosti
Firma GALAN vznikla v roku 1991. Zaoberá sa výrobou sedacích súprav, nábytku, postelí a iných potrieb do domácností. Postupom času sa pretransformovali z čisto výrobnej na výrobno-obchodnú spoločnosť. Začali sa venovať obchodovaniu s nábytkom.
V roku 1998 sa presťahovali z menších priestorov do terajších priestorov s rozlohou 1200m2, kde majú vytvorenú veľkú expozíciu nábytku. V roku 2007 vstúpili do aliancie obchodnej siete Mega, ktorá zastrešuje predajne po celom Slovensku. Odvtedy vystupujú pod názvom Mega nábytok GALAN. Prevažnú časť sortimentu tvorí nábytok od subdodávateľa Black Red White a Asko nábytok.
Alfou i omegou práce je to, aby zákazník odchádzal spokojný.
Mesačne sú do schránok zákazníkov distribuované letáky, ktoré informujú zákazníka o prebiehajúcich akciách na vybrané druhy tovaru predajni.
...

Kľúčové slová:

výrobný program

vstup na trh

analýza predaja

analýza okolia

selekčná analýza

návrh marketingových programov

zhodnotenie rizík



Obsah:
  • 1 Charakteristika podniku a produktu 3
    1.1 Základné informácie 3
    1.2 Zameranie podnikateľskej činnosti 3
    1.3 Výrobný program 4
    1.4 Analýza predaja 5
    1.5 Analýza okolia 6
    2 Výber vhodnej krajiny 7
    2.1 Selekčná analýza 7
    2.1.1 Hrubá selekčná analýza I. stupňa 7
    2.1.2 Hrubá selekčná analýza II. stupňa 7
    2.1.3 Jemná selekčná analýza 8
    3 Návrh marketingových programov 10
    4 Záver 12
    4.1 Forma vstupu na zahraničný trh 12
    4.2 Zhodnotenie rizík vstupu na zahraničný trh 13
    Zoznam bibliografických odkazov

Zdroje: