Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingový prieskum zameraný na vplyv reklamy na deti

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
18 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38326
Posledná úprava
09.11.2011
Zobrazené
1 672 x
Autor:
mata207
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Táto seminárna práca je zameraná na marketingový prieskum, prostredníctvom ktorého chceme zistiť vplyv reklamy na detského zákazníka.

Deti sú ohrozenou skupinou, pretože ešte nevedia presne určiť, čo je v reklame správne a čo nie, pričom pre výrobcov sú deti veľmi dôležité. Je dôležité, aby výrobcovia poznali názory detských zákazníkov, ich túžby, pretože deti sú veľmi kľúčové nielen pri ich vlastnom rozhodovaní, ale taktiež ovplyvňujú aj to, čo bude v nákupnom košíku ich rodičov. A taktiež, ak výrobcovia zaujmú detského zákazníka v tomto veku, je možné, že sa stane ich zákazníkom, keď bude spotrebiteľom.

1 Cieľ a metódy
Cieľom našej seminárnej práce je uskutočniť a vyhodnotiť marketingový prieskum zameraný na zistenie vplyvu reklamy na správanie sa detského zákazníka, kde sa sústredime na to, ako deti vnímajú reklamu a ako vplýva na ich hodnoty. Za účelom získania potrebných údajov uskutočníme marketingový prieskum vo forme dotazníka, ktorý bude vypracovaný pre vekovú skupinu detí vo veku od 11 do 13 rokov. Tento marketingový prieskum sa uskutočnil na ZŠ, trieda 8. A.  

Kľúčové slová:

marketingový prieskum

reklama

deti

dotazník



Obsah:
  • Úvod
    1 Cieľ a metódy
    2 Dosiahnuté výsledky
    2.1 Vyhodnotenie klasifikačných otázok
    2.1.1 Štruktúra respondentov podľa pohlavia
    2.1.2 Štruktúra respondentov podľa veku
    2.1.3 Štruktúra respondentov podľa bydliska
    2.1.4 Štruktúra respondentov podľa vreckového
    2.2 Vyhodnotenie vlastných otázok
    2.2.1 Štruktúra respondentov podľa pozerania na televízor
    2.2.2 Štruktúra respondentov podľa správaní detí pri reklame
    2.2.3 Štruktúra respondentov podľa obľúbenosti reklamy
    2.2.4 Štruktúra respondentov podľa toho, prečo majú radi reklamu
    2.2.5 Štruktúra respondentov podľa toho, či si myslia, že veci z reklamy sú lepšie, kvalitnejšie
    2.2.6 Štruktúra respondentov podľa výdavkov na veci z reklamy
    2.2.7 Štruktúra respondentov podľa ovplyvnenia reklamou
    2.2.8 Štruktúra respondentov podľa toho akú reklamu si pamätajú
    3 Záver
    Prílohy
    Príloha 1 - Anonymný dotazník

Zdroje:
  • Vlastný prieskum