Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingový prieskum trhu spoločnosťou Mediapress s.r.o.

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
23458
Posledná úprava
13.05.2009
Zobrazené
6 936 x
Autor:
kokso004
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingový prieskum je systematické určovanie, zhromažďovanie, analyzovania a vyhodnocovanie informácií, týkajúcich sa určitého problému, pred ktorým firma stojí. Marketingový výskum je možné realizovať mnohými spôsobmi, prostredníctvom internetu dotazníkov letákov a pod. Veľké spoločnosti majú svoje vlastné marketingové výskumné oddelenia. Marketingový prieskum trhu špecifikuje informácie požadované na uvedené ciele, utvára metódy zberu informácií, riadi a uskutočňuje proces zberu údajov, analyzuje výsledky, sprostredkuje zistené poznatky a ich dôsledky.
Proces uskutočňovania marketingového výskumu:
1, formulovanie problému: na začiatku si musíme presne napísať, čo chceme robiť- presný problém a naformulovať cieľ, ktorý chceme dosiahnuť
2, výber metódy: keď vieme čo, tak si vyberieme metódu, aby sme vyriešili problém.

Kľúčové slová:

marketing

prieskum trhu

marketingový prieskum

denná tlač

časopisy

segmentácia trhu

dotazník

anketa

experiment



Zdroje:
  • Kotler, P. a Armstrong, G. (2004). Marketing: An Introduction [Marketing] (s.102). 6.vyd. Praha: Grada Publishing, a.s.