Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Marketingový plán produktu obce Zákamenné

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
68 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
19184
Posledná úprava
15.02.2009
Zobrazené
6 951 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Stanovenie účelu marketingového plánu

Marketingový plán produktu je prispôsobený potrebám obecnej samosprávy. Metodika tvorby marketingového plánu vychádza so schémy „od vízie ku stratégii“
Účelom marketingového plánu je v prostredí, v ktorom sa nachádza oddychovo-relaxačná zóna, čo najlepšie využiť prírodný potenciál územia obce, identifikovať cieľové trhy a presadiť sa v konkurenčnom prostredí. Na vytýčené časové obdobie bol stanovený dlhodobý cieľ marketingového plánu a aktivity, určené osoby, ktoré budú aktivity vykonávať, miesto realizácie produktu, spôsoby dosiahnutia cieľa.
Najdôležitejším kvantitatívnym a kvalitatívnym výsledkom úspešnosti marketingového plánu je vytvorenie produktu, ktorý zabezpečí informovanosť cieľových trhov, a tým sa vytvorí dostatočná návštevnosť oddychovo-relaxačnej zóny v obci Zákamenné.

Kľúčové slová:

marketingový produkt obce

profil obce

plány činností



Zdroje:
  • Balážová, E.: Regionálny a miestny marketing, učebné texty. Prednášky z predmetu Regionálny a miestny marketing, FEŠRR SPU v Nitre, 2005
  • Program hospodárskeho a sociálneho rozvoja obce Zákamenné, 2003
  • Monografia Zákamenné, 2005
  • www.zmo.sk
  • www.build.gov.sk