Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingová štúdia vybraného podniku - MPS, s. r. o.

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
14277
Posledná úprava
01.03.2023
Zobrazené
1 353 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingová filozofia

- určiť poradie medzi konkurentmi:
o firma ponúka trvalo štandardný sortiment, a to: poradenstvo pri výbere produktu a poisťovne, tvorba poistnej zmluvy a starostlivosť o klienta
o na trhu je veľké množstvo maklérskych spoločností podobných firme MPS, pričom musia stále brať do úvahy aj nespočetné množstvo obchodných zástupcov jednotlivých poisťovní
o základným krédom spoločnosti MPS je klásť dôraz na neustálu starostlivosť o klienta, pretože sa riadia tým, že lepšie mať menej spokojných klientov ako veľké množstvo nespokojných klientov. Spokojný klient robí pozitívnu reklamu, pričom nespokojný klient robí veľmi zlé meno celej spoločnosti
o snažia sa o neustále zvyšovanie propagácie firmy, to znamená, snažia sa vložiť väčšiu časť prostriedkov do rôznych reklamných akcií. Predpokladajú tu nárast informovanosti občanov a podnikateľských subjektov o firme MPS, s. r. o.

- rozsah sféry podnikateľského záujmu
o úzka špecializácia - firma vynakladá veľké prostriedky na prehlbovanie odbornosti svojich zamestnancov a to formou rôznych školení, odborných a psychologických seminárov. Všetko toto sa robí za účelom skvalitnenia ponúkaných služieb = snaha neustále napredovať a byť lepším ako konkurencia
...

Kľúčové slová:

ekonomika

marketing

predmet činnosti

podnikanie

marketingová filozofia

BCG model

obchodné portfólio firmy

model GE

trh

trhová kapacita

trhový potenciál podniku

konkurencia



Obsah:
  • Názov spoločnosti
    Sídlo
    Právna forma
    Predmet činnosti
    História firmy MPS
    MARKETING V ORGANIZAČNEJ ŠTRUKTÚRE
    Poslanie
    Ciele podniku
    Marketingová filozofia
    MODEL BCG
    JE OBCHODNÉ PORTFÓLIO FIRMY MPS ZDRAVÉ?
    MODEL GE
    CHARAKTERIZUJTE ODBYTOVÉ TRHY VYBRANÉHO PODNIKU / FIRMY A ANALYZUJET ICH DYNAMIKU, VÝKONNOSŤ A VEĽKOSŤ
    MERANIE TRHU
    TRHOVÝ POTENCIÁL
    TRHOVÁ KAPACITA
    STUPEŇ NASÝTENOSTI TRHU
    TRHOVÝ PODIEL
    ANALÝZA MAKROPROSTREDIA

Zdroje:
  • prednášky
  • prezentácie
  • vzorová štúdia
  • odborná literatúra
  • internet