Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Elektronický obchod

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
13 x
Veľkosť
0,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
36783
Posledná úprava
15.02.2011
Zobrazené
990 x
Autor:
zuzulkao
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Semestrálna práca o elektronickom obchode, jeho zriadenie, výber internetového pripojenia, reklamné bannery na web stránke. Cieľom tejto práce je vytvorenie elektronického obchodu. Práca je rozdelená do piatich kapitol. V prvej časti uvádzam základné identifikačné informácie o firme. Nakoľko som si zvolila fiktívnu firmu, sú tu uvedené len stručné údaje. Druhá kapitola informuje o možnostiach pripojenia do internetu. Mojou úlohou bolo zvoliť jeden typ pripojenia na základe lokality, v ktorej sa moja firma nachádza. Podrobne tu analyzujem jednotlivé možnosti, ich výhody a nevýhody. Tretia kapitola je venovaná výberu webhostingu. Porovnávam tu jednotlivých poskytovateľov free hostingu a na základe stanovených požiadaviek si jedného vyberiem. V štvrtej časti popisujem postup pri tvorbe www stránky. Nájdete tu štruktúru stránky a popis nákupného košíka. Záverečná časť je venovaná tvorbe internetovej reklamy. Uvádzam tu príklady bannerov, ktoré som vytvorila. Dúfam, že touto prácou sa bližšie oboznámite s problematikou vytvorenia elektronického obchodu a zároveň Vám poslúži ako pomôcka pri tvorbe vlastnej stránky s e-shopom.

Kľúčové slová:

elektronický obchod

eshop

reklama

webhosting

webstránka

banner



Obsah:
  • ÚVOD 3
    1 IDENTIFIKÁCIA FIRMY 4
    2 PRIPOJENIE DO INTERNETU 5
    2.1 Spôsoby pripojenia 5
    2.2.1 WIFI PRIPOJENIE 5
    2.2.2 ADSL PRIPOJENIE 7
    2.2.2.1 DRUHY ADSL 8
    2.2 Porovnanie služieb SLOVANET a T-Com 9
    2.3 Výber spôsobu pripojenia do internetu na základe vykonanej analýzy 10
    3 VÝBER WEBHOSTINGU 13
    3.1 Zoznam FREE webhostingov 14
    3.2 Požiadavky na webhosting 15
    3.3 Analýza výberu free webhostingu 16
    4 TVORBA WWW STRÁNKY 19
    4.1 Štruktúra stránky 19
    4.2 Nákupný košík 20
    5 TVORBA INTERNETOVEJ REKLAMY 21
    ZÁVER 22
    POUŽITÁ LITERATÚRA 23

Zdroje: