Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Aplikácia diagnostiky v riadení kvality služieb (použie Six Sigmy v podniku služieb - callcentra)

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
10 x
Veľkosť
0,6 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
39749
Posledná úprava
11.03.2012
Zobrazené
1 236 x
Autor:
denika24
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Praktický príklad aplikácie metódy six sigma v podniku služieb, konkrétne call centra

1 Popis vybranej metódy six sigma
Six Sigma je metóda zameraná na zvýšenie kvality odstránením závad a ich príčin. Orientuje sa hlavne na prevenciu chýb, skrátenie priebežnej doby a úsporu nákladov. Vychádza zo základov manažmentu kvality a štatistických metód a odpovedá na požiadavky zákazníka na vysokokvalitný a bezchybný produkt alebo službu. V posledných rokoch sa stala populárnou nielen medzi špecialistami v oblasti inovácie procesov, ale dostala sa aj na rokovania predstavenstiev a vrcholových manažmentov najväčších priemyselných firiem sveta.
Sigma je písmeno gréckej abecedy, ktoré sa používa v matematickej štatistike na definovanie štandardnej odchýlky. Úrovne Sigma ukazujú, s akou pravdepodobnosťou sa v procese vyskytne chyba. Six Sigma vo firmách často zavádza ako celkový koncept. Najskôr sa používala vo výrobných podnikoch (Motorola), neskôr v oblasti služieb, potom na webe a dnes ju používajú aj neziskové organizácie. Existuje mnoho definícií tejto metódy od rôznych autorov...

Kľúčové slová:

six sigma

zlepšovanie kvality v službách

aplikácia diagnostiky v riadení kvality služieb



Obsah:
  • Úvod 10
    1 Popis vybranej metódy six sigma 11
    2 Postup uplatňovania metódy six sigma 13
    3 Výhody a nevýhody použita metódy six sigma v podniku služieb 19
    4 Podmienky aplikácie metódy six sigma 21
    5 Návrh praktickej aplikácie metódy six sigma v podmiekach podniku služieb 24
    6 Závery a odporúčania 30