Popis:
		Na vykonanie marketingovej analýzy som si zvolil firmu SANI, s. r. o. so sídlom                       v Galante. Firma bola založená zápisom do Obchodného registra.Je to firma zaoberajúca sa výrobou a montážou oceľových konštrukcií, zámočníckymi a zváračskými prácami. Zamestnáva 15 kvalifikovaných zámočníkov, z ktorých 2 majú štátne zváračské skúšky, ostatní zámočníci majú taktiež základné zváračské skúšky.Májú vytvorené podmienky pre realizáciu väčších komponentov priamo v areáli dielne, ponúkame aj prácu na autožeriave.
Stratégiou firmy je vykonávať profesionálne montážne a zámočnícke práce hlavne                      pre priemysel, nielen výrobu a dodávku oceľových konštrukcii (haly, konštrukcie                 pod technológiu...), ale aj dodávky a montáže komplexných technologických uzlov. V súčasnosti je ponuka zámočníckych kapacít štandardných dodávok značná, preto firma SANI s.r.o. zvolila stratégiu komplexných dodávok. 
Vrcholovým cieľom je  zabezpečenie rozvoja a existencie firmy. 
Finančné ciele firmy sú platobná schopnosť, likvidita a hlavne ziskovosť podniku. 
Ekonomické ciele firmy sú zamerané na dosiahnutie určitých výkonov podniku, určitej úrovne finančných ukazovateľov podniku a dosiahnutie hospodárskych výsledkov v podobe zisku a výnosov.