Projekt-Strategický marketing- firma STRUBE.sk
		
		
		
		Popis:
		Cieľom tohto projektu je vysvetliť, ako funguje marketing Strube SK, spol. s.r.o. a skúmať marketingovú komunikačnú stratégiu a možnosti spoločnosti zlepšenia pre Strube SK. Neustálym zavádzaním nových plodín a odrôd na slovenský trh sa môžu vyskytnúť nové propagačné možnosti. Zavedenie a realizácia nových, moderných prístupov v oblasti marketingovej komunikácie pre Strube SK by bol účel tejto práce.
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  SWOT
		  		  PORTER´S 5 FORCES
		  		  PESTEL
		  		  Mikro a makroprostredie
		  		  Marketingový mix
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- Úvod- Strube SK, spol. s r.o.
 Macro and MicroprostredieStrube SK, spol. s r.o.
 Porter´s 5 forces
 PESTEL Analýza
 Produkt
 Marketingový Mix 4P
 Produkt-Cukrová repa,Pšenica a slnečnica, lahôdková kukurica
 Cena, Miesto, Reklama, Vzťahy s verejnosťou, Podpora predaja, Osobný marketing, Priamy marketing, Sponzorstvo, Výstavy, veľtrhy, Dni poľa
Zdroje: 
 
 
 
 
  O súboroch cookie na tejto stránke
  Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.