Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingová analýza

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
21335
Posledná úprava
21.03.2009
Zobrazené
1 484 x
Autor:
dobbi03
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Firma The STAR Company bola založená dňa 20.2.2000 v Braticlave dvoma cieľavedomými podnikatelmi Martinom S. A Michalom V. ako akciová spoločnosť. Cieľom jej vytvorenia bolo vyplniť medzeru na Slovenskom trhu v oblasti výroby nealkoholických nápojov. Ako prvý výrobok, ktorý firma predstavila slovenským spotrebiteľom, bola STAR Cola, ktorá veľmi rýchlo zaujala dobrú pozíciu na trhu. Bolo to nielen vďaka skvelej chuti ale jeho netradičnosti, ktorá nám poskytla velkú výhodu voči konkurencii. Spočiatku mala firma otvorenú len jednu výrobňu, no už v roku 2002 sa vďaka vysokému dopytu rozrástla až na 25 výrobní po celom Slovensku. O rok neskôr firma predstavila na trh nový produk s názvom STAR Fresh, minerálnu vodu, ktorá sa vyrábala aj v rôznych príchutiach. V tomto roku bola tiež otvorená prvá kaviereň firmy STAR s názvom STAR café v ktorej sa, okrem iného, predávali aj rôzne mixované nápoje z jej produktov. Ako rýchlo vyvýjajúcej sa firme, podarilo sa The STAR Company so svojími výrobkami preniknúť na zahraničný trh. V máji roku 2005 slávnostne otvorila svoju prvú výrobňu v Prahe a už o mesiac neskôr v Mníchove. V súčastnosti je prvoradým cielom našej spoločnosti preniknúť za hranice Európy a predstaviť naše výrobky spotrebiteľom na nových kontinentoch.

Kľúčové slová:

marketing

analýza

marketingové plánovanie

marketingový mix

cena