Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
26944
Posledná úprava
21.10.2009
Zobrazené
1 430 x
Autor:
adka2583
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Jedná sa o prednášky z predmetu marketing externé štúdium

1. CHARAKTERIZUJTE STRUČNÝ VÝVOJ MARKETINGU, POJEM MARKETING, ÚLOHY A ZÁSADY VYKONÁVANIA MARKETINGU, ZNAKY A FUNKCIE

Vznik marketingu sa datuje do obdobia konca 19.stor. a rozvíja sa v priebehu 20. stor. Za krajinu vzniku M sa považujú Spojené štáty americké.
V literárnych zdrojoch sa uvádza, že termín M bol prvýkrát použitý v roku 1902 na Právnickej fakulte Harwardskej univerzity.
Termín M je odvodený od anglického slova “market” trh alebo “práca s trhom”, “činnosť na trhu”, “vytváranie trhu”
V skutočnosti vznik marketingu súvisí so vznikom tovarovej výroby. Za základ vzniku M možno považovať základný rozpor medzi výrobou a trhom. M vzniká ako reakcia na túto situáciu.
V polovici minulého storočia sa M rozšíril do všetkých priemyselne vyspelých krajín Európy a Ázie. Tri rozdielne obdobia:...

Kľúčové slová:

cenová politika

distribučná politika

výrobková politika

marketingový mix