Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
19046
Posledná úprava
08.02.2009
Zobrazené
955 x
Autor:
jannna123
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
prednasky od Križanovej

Marketing

- často frekventvané slovo v podnikatelskej sfere
- kľúčový prvok podnikatelskeho úspechu
- market-ing = trhovanie, práca s trhom

1. Určitá trhová filozofia,tk. Vždy kladie zákaznika na prve miest
2. Určitý sýstem podnikových aktivít / kt. ulohou je zakaznika privolat a aj udržať/

Vznik: - marketingové prístupy – už s deľbou spoločenskej práce
- ako teoretická disciplina – na prelome 19 a 20. storočia / v r. 1902 na amerických
univerzitách/
- výraznejší záujem o marketingovú tróriu – v r. 1929 / hosp.kríza/ - realizačná
funkcia
- po 2 . svetovej vojne- rozšírenie do vyspelých krajín Európy a Japonska -
poznávacia funkcia marketingu
- 70 a 80 roky – internacionalizácia svetového trhu a hosp. života – vznik medznár.
spoločenského marketingu

Kľúčové slová:

marketing