Popis:
		Čo je marketing
1. Marketing predstavuje všetky činnosti, ktoré sú spojené s výrobkom od chvíle vzniku nápadu výrobok vyrábať až dovtedy kým sa nedostane ku konečnému spotrebiteľovi
2. Marketing má zabezpečiť aby sa správny výrobok v správnej kvalite, v správnom čase dostal na správne miesto za správnu cenu k správnemu odberateľovi.
Čo nie je? - reklama, odbyt, zásobovanie, reklamácia, predaj (funkcie marketingu).
Čo je? - podnikateľská filozofia, princíp riadenia, užívateľská orientácia, pružnosť, zodpovednosť, kontrola, ovplyvňovanie.
Marketing:
- vznikol v USA na prelome 19. a 20. storočia v USA - nástup priemyselnej revolúcie - vysoká produktivita práce
Znaky marketingu 
1. filozofický aspekt - v centre pozornosti je spotrebiteľ a jeho potreby - a nie výrobok 
2. aspekt postojov - aký je postoj okolia k výrobe
3. aspekt informačný - zozbieranie informácií o trhu
4. aspekt segmentačný - ktorá je naša cieľová skupina
5. aspekt akčný - nasadenie nástrojov marketingového mixu
6. aspekt organizačný - začlenenie marketingu do organizácie podniku
7. aspekt sociálny - rešpektovanie ochrany prírody, práv ľudí
...
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  marketingový mix
		  		  výrobková politika
		  		  cenová politika
		  		  distribučná politika
		  		  komunikačná politika
		  		  segmentácia trhu
		  		  marketing
		  		  trh
		  		  cena
		  		  reklama
		  		  distribúcia
		  		  sortiment
		  		  výrobok
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- Úvod
 Marketingový mix
 Marketingový algoritmus
 Marketingová koncepcia
 Výrobková koncepcia
 Analýza životného cyklu výrobku
 Typy marketingu
 Cenová politika
 Tvorba ceny v praxi
 Stratégia zavádzacej ceny
 Distribučná politika
 Doprava
 Logistika
 Komunikačná politika
 Marketingová stratégia
 Trh
 Metódy výskumu trhu
 Marketingový informačný systém
Zdroje:
		    
		    		    - prednášky
- poznámky
- skriptá
- iná odborná literatúra