Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

44 586   projektov
0 nových

Marketing - úvod

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
233 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
524
Posledná úprava
28.04.2017
Zobrazené
8 155 x
Autor:
ucka
Facebook icon
Detaily projektu
Popis:
Čo je marketing
1. Marketing predstavuje všetky činnosti, ktoré sú spojené s výrobkom od chvíle vzniku nápadu výrobok vyrábať až dovtedy kým sa nedostane ku konečnému spotrebiteľovi
2. Marketing má zabezpečiť aby sa správny výrobok v správnej kvalite, v správnom čase dostal na správne miesto za správnu cenu k správnemu odberateľovi

Čo nie je? - reklama, odbyt, zásobovanie, reklamácia, predaj (funkcie marketingu)
Čo je? - podnikateľská filozofia, princíp riadenia, užívateľská orientácia, pružnosť, zodpovednosť, kontrola, ovplyvňovanie

Marketing:
- vznikol v USA na prelome 19. a 20. storočia v USA - nástup priemyselnej revolúcie - vysoká produktivita práce

Kľúčové slová:

marketingový mix

výrobková politika

cenová politika

distribučná politika

komunikačná politika

segmentácia trhu

marketing



Obsah:
  • I. VÝrobková politika
    II. Cenová politika
    III. Distribučná politika
    IV. Komunikačná politika