Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketing (Spracované prednášky z marketingu. Výborná pomôcka na skúšku, či zápočet.)

«»
Prípona
.docx
Typ
prednášky
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
12,9 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
48026
Posledná úprava
24.11.2021
Zobrazené
555 x
Autor:
micelen
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Definície marketingu

• „Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny tovarov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú. Základnou podmienkou marketingu je trhová ekonomika s fungujúcim trhom kde sa stretáva ponuka s dopytom“.

Marketing je podnikateľskou funkciou ktorá rozpoznáva nenaplnené potreby a túžby,
• určuje a meria ich rozsah a potenciálnu ziskovosť, rozhoduje o tom, ktorým cieľovým trhom by podnik dokázal slúžiť najlepšie,
• vyberá pre tieto trhy vhodné výrobky, služby a programy a
• vyžaduje od každého pracovníka organizácie, aby mal neustále na pamäti zákazníka a slúžil mu.
• Marketing je spôsob nazerania na obchod. Pozerá sa na všetky obchodné aktivity z pohľadu konečného zákazníka.
• Marketing je trhovo orientovaná koncepcia podnikového úsilia o hospodárenie a podnikanie so ziskom

Marketingový prístup znamená
presne určiť svoj cieľový trh a
starostlivo skúmať jeho potreby.
...


Kľúčové slová:

marketing

ekonomika

ponuka

dopyt

marketingový mix

produkt

trh

segmentácia trhu

informácia

marketingový informačný systém

marketingové prostredie

STEEP

spotrebiteľ

Maslow

cena

predaj



Obsah:
  • MARKETING
    MARKETINGOVÝ INFORMAČNÝ SYSTÉM
    MARKETINGOVÉ PROSTREDIE
    VELIČINY TRHU, SEGMENTÁCIA TRHU
    SPOTREBITEĽSKÉ SPRÁVANIE
    PRODUKT
    CENA
    DISTRIBÚCIA AKO SÚČASŤ MARKETINGOVÉHO MIXU
    MARKETINGOVÝ MIX: PRODUCT, PRICE, PLACE, PROMOTION

Zdroje:
  • vlastné spracovanie
  • prednášky
  • poznámky
  • skriptá