Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingová štúdia - Spoločnosť BAŤA, a.s.

«»
Prípona
.docx
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
34 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
28385
Posledná úprava
15.12.2012
Zobrazené
2 822 x
Autor:
jane21
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Profil spoločnosti

Spoločnosť BAŤA, a.s. bola založená v roku 1894 Tomášom Baťom. Spoločnosť BAŤA prevádzkuje svoje aktivity na celom svete, jej činnosť na piatich kontinentoch je riadená štyrmi regionálnymi obchodnými jednotkami (MBU). Každá z týchto MBU je samostatným podnikateľským subjektom a môže sa rýchlo adaptovať na zmeny na trhu a využívať potenciálne príležitosti pre rast.

Sila spoločnosti BAŤA je daná jej celosvetovou prítomnosťou. Všetky miestne pobočky majú vlastné vedenie, ale každá z nich ťaží zo vzťahov k nadnárodnej organizácii čo sa týka informačných systémov, inovácií produktov, alebo nákupu.

Kľúčové slová:

marketingová štúdia

BAŤA

SWOT analýza

BCG matica

GE matica

marketingová správa

kritický bod rentability



Obsah:
  • Profil spoločnosti
    Firemná ponuka
    Výsledok v hospodárení pre jednotlivé výrobky
    Analýza vývoja trhového podielu jednotlivých produktov a ostatných trhových veličín
    Model očakávanej hodnoty a model ideálneho produktu
    SWOT analýza
    BCG matica
    GE matica
    Kritický bod rentability
    Záverečná marketingová správa