Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

44 152   projektov
3 nových

Marketingový plán

«»
Prípona
.doc
Typ
študijný materiál
Stiahnuté
113 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5101
Posledná úprava
18.08.2017
Zobrazené
1 448 x
Autor:
-
Facebook icon
Detaily projektu
Popis:
Vychádzajúc z poslania organizácie, z jej definovaných cieľov, dôslednej analýzy trhu a formulovanej marketingovej stratégie, môže podnik pristúpiť k zostaveniu marketingového plánu. Marketingový plán konkretizuje predstavy podniku o pôsobení na cieľových trhoch. Jeho úlohou je udržiavať a rozvíjať potrebnú väzbu medzi cieľmi organizácie a identifikovanými príležitosťami v súvislosti so zdrojmi podniku v určitom období. Marketingový plán je výsledkom marketingového plánovania a patri medzi najdôležitejšie výstupy marketingového procesu.

Kľúčové slová:

plán

marketing

analýza swot

stratégia

rozpočet

akčné programy



Obsah:
  • Marketingový plán
    1. Zhrnutie a stručný obsah
    2. Súčasná marketingová situácia
    3. Analýza SWOT a analýza súvislostí
    4. Ciele
    5. Marketingová stratégia
    6. Vykonávacie (akčné) programy
    7. Rozpočty (predpokladané finančné výsledky)
    8. Kontroly