Popis:
Vychádzajúc z poslania organizácie, z jej definovaných cieľov, dôslednej analýzy trhu a formulovanej marketingovej stratégie, môže podnik pristúpiť k zostaveniu marketingového plánu. Marketingový plán konkretizuje predstavy podniku o pôsobení na cieľových trhoch. Jeho úlohou je udržiavať a rozvíjať potrebnú väzbu medzi cieľmi organizácie a identifikovanými príležitosťami v súvislosti so zdrojmi podniku v určitom období. Marketingový plán je výsledkom marketingového plánovania a patri medzi najdôležitejšie výstupy marketingového procesu.
Kľúčové slová:
plán
marketing
analýza swot
stratégia
rozpočet
akčné programy
Obsah:
- Marketingový plán
1. Zhrnutie a stručný obsah
2. Súčasná marketingová situácia
3. Analýza SWOT a analýza súvislostí
4. Ciele
5. Marketingová stratégia
6. Vykonávacie (akčné) programy
7. Rozpočty (predpokladané finančné výsledky)
8. Kontroly