Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Starostlivosť o zákazníka a spokojnosť zákazníka

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
30129
Posledná úprava
09.11.2011
Zobrazené
1 760 x
Autor:
googin
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Predmetom mojej seminárnej práce je akciová spoločnosť „J&T banka“ a spolu s ňou súvisiaca investičná skupina „J&T group“ je jednou z najaktívnejších investorských skupín v Českej republike a na Slovensku. Dynamický rozvoj skupiny a ďalšie rastové plány majú za cieľ i naďalej posilňovať pozíciu J&T v stredoeurópskom regióne a zaistiť skupine dôležité postavenie na trhoch východnej Európy. Skupina J&T sa vo svojich podnikateľských aktivitách zameriava na štyri základné oblasti. Ide predovšetkým o korporatívne investície, realizované najmä v energetike a strojárstve. Rovnako dôležitou oblasťou pôsobenia skupiny je privátne bankovníctvo a finančné služby. J&T je úspešná aj v realitnom developmente, kde pripravuje širokú teritoriálnu expanziu. Svoje pôsobenie skupina rozšírila aj na ďalšie služby, v ktorých sa orientuje na zdravotníctvo, leteckú business dopravu, média a šport. Každú časť neskôr rozoberiem v práci tak ako ich zaujímavý pohľad na marketing.

Kľúčové slová:

tovary a služby

spokojnosť zákazníka



Obsah:
  • Úvod 2
    História 3
    Profil J&T banky a „J&T investment group“ 4
    Reklama 5
    Počínanie J&T v prítomnosti 6
    Meranie kvality služby modelom „Servqual“ 7
    Záver 9
    Bibliografia 10

Zdroje:
  • www.jt-bank.sk
  • Manažment a marketing služieb – Valéria Michalová