Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

PSA Peugeot Citroën

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
42 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
23393
Posledná úprava
04.05.2009
Zobrazené
1 307 x
Autor:
lucianka18
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom seminárnej práce je komplexne charakterizovať situáciu spoločnosti
PSA Peugeot Citroen z pohľadu medzinárodného marketingu. Z metodického hľadiska využijem analýzu SWOT, analýzu konkurencieschopnosti, historicko-logickú metódu a základné matematicko - štatistické metódy. V práci sa budem venovať analýze automobilového prostredia na domácom – slovenskom trhu a na dvoch zvolených zahraničných trhoch, a to na trhu českom a poľskom, analýze makroprostredí, ktoré ovplyvňujú automobilový priemysl tak na domácom ako aj na zahraničných trhoch. Ďalšia časť bude rozoberať motívy internacionálizácie a stupne medzinárodného rozvoja, SWOT analýzu a segmentáciu trhu z pohľadu zvoleného produktu, pre ktorý som si vybrala automobil Peugeot 207. Posledná časť sa zaoberá analýzou marketngového mixu spoločnosti PSA Peugeot Citroen, taktiež z pohľadu zvoleného produktu.

Kľúčové slová:

medzinárodný marketing

Peugeot