Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Prípadová štúdia - Cestovná kancelária

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
63 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11028
Posledná úprava
25.10.2018
Zobrazené
2 221 x
Autor:
jnkga
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Poslanie cestovnej kancelárie SmileTour, s. r. o.

Naša fiktívna firma, bola založená s cieľom uspokojiť zákazníkov na trhu v oblasti cestovného ruchu. Snažíme sa uspokojiť nášho klienta a dosiahnuťoptimál-ny pomer medzi kvalitou ubytovania, služieb a výslednou cenou zájazdu.

Poslanie CK SmileTour je sprostredkovanie dopravy, ubytovania, stra-vy, prehliadok historických pamiatok, ako aj oddychu v každom ročnom období. Zákazníkom poskytujeme zájazdy na mnohé destinácie v každom kúte sveta, ktoré si môžu rezervovať nielen osobne ale aj prostredníctvom internetu, alebo telefonicky. Zákazníci si môžu vybrať z veľkej ponuky zájazdov, každý podľa vlastnej chuti z katalógu našej cestovnej kancelárie i z ponuky na internete. Naša cestovná kancelária je prvým krokom na ceste k nezabudnuteľným zážitkom.

Dlhodobé ciele
• budovať priaznivú povesť firmy
• upevniť svoju pozíciu na trhu
• rozširovať ponuku a zvyšovať atraktívnosť zájazdov.

Krátkodobé ciele
• byť lepší a originálnejší ako konkurencia
• budovať najoptimálnejšie podmienky pre zákazníka v našich cieľových destináciach
• sprostredkovať príjemný oddych a načerpanie nových síl pre každého zá-kazníka.

Kľúčové slová:

prípadová štúdia

cestovná kancelária

marketingové prostredie

mikroprostredie

makroprostredie

marketingový mix



Obsah:
  • Poslanie cestovnej kancelárie SmileTour, s. r. o.
    Marketingové prostredie
    Mikroprostredie
    Makroprostredie
    Marketingový mix
    Produkt
    Cena
    Distribúcia
    Komunikácia