Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

PricewaterhouseCoopers - firma trhových služieb

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
10707
Posledná úprava
12.06.2019
Zobrazené
1 407 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V súčasnosti je trh služieb presýtený konkurenciou. Liberalizačné a deregulačné procesy prispeli k tomu, že zákazník má širokú škálu možností, ako môže uspokojiť svoje potreby. Pre podnik je preto veľmi dôležité poznať presné požiadavky, nároky a potreby každého jedného zákazníka. Iba vďaka kvalitným informáciám o trhu a zákazníkoch môže podnik uspieť a udržať sa v tvrdom boji o zákazníka, ktorý denno-denne zvádza s konkurenciou.
Vynikajúce firmy, ktoré poskytujú služby, sa odlišujú od konkurenčných dobrých firiem vo viacerých aspektoch. Jednak si kladú iné ciele, konajú na základe odlišných predpokladov, predovšetkým však budujú. V tomto zložitom a časovo náročnom procese sú veľmi dôležité strategické rozhodnutia manažérov podnikov služieb. Preto sú pre podnik služieb kvalitné a podrobné informácie často dôležitou a rozhodujúcou konkurenčnou výhodou, ktorá má pre podnik nesmierne veľký význam.

Kľúčové slová:

manažérske postupy

aktivizácia ľudí

organizácia práce

spokojnosť zákazníkov

produktivita

poradenstvo

auditorstvo

daňové poradenstvo



Obsah:
  • Úvod
    1 Uplatňovanie manažérskych postupov
    1.1 Na tvorbu priekopníckych služieb
    1.2 Na rozvíjanie podnikateľskej vízie v službách
    1.3 Pri vytváraní lojality zákazníkov
    1.4 Na zameranie a umiestnenie firmy
    1.5 Na rozvíjanie nástrojov dosahovania spokojnosti zákazníkov
    1.6 Na riadenie s cieľom zvyšovať kvalitu a produktivitu
    1.7 Na aktivizáciu ľudí
    1.8 Na organizáciu práce
    2 Názov spoločnosti
    3 Právna forma
    4 História spoločnosti
    5 Veľkosť spoločnosti a oblasť jej pôsobenia
    6 Cieľ a poslanie spoločnosti
    6.1 Firemné hodnoty
    6.2 Značka PwC
    7 Organizácia práce
    8 Získavanie vedomostí, vzdelávanie zamestnancov
    9 Poskytované služby
    9.1 Špecifické služby
    9.2 Rámcové služby
    9.2.1 Audit a audítorské poradenstvo
    9.2.2 Dane a daňové poradenstvo (TLS)
    9.2.3 Poradenstvo pre ľudské zdroje (HRS)
    9.2.4 Poradenstvo pri transakciách
    9.2.5 Poradenstvo pri riadení krízových situácií
    10 Hodnotenie spoločnosti - finančný rok 2005
    Príloha
    Záver

Zdroje:
  • Michalová V.: Manažment a marketing služieb, NETRI, 2006
  • Michalová V.: Trhové služby v modernej ekonomike, Ekonóm, 1998
  • Kováčová Z.: Klientská orientácia v marketingu podnikov služieb, Ekonomika firiem 2004 (zborník z medzinárodnej konferencie), 2004
  • https://www.pwc.com/
  • https://en.wikipedia.org/wiki/PricewaterhouseCoopers
  • https://www.etrend.sk/
  • Výročná správa spoločnosti PricewaterhouseCoopers za rok 2005
  • Zamestnanec spoločnosti PricewaterhouseCoopers