Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Obsah marketingového plánu

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
36069
Posledná úprava
18.06.2011
Zobrazené
1 424 x
Autor:
obiwan33
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingový plán je výsledok marketingového plánovania, teda snahy o dosiahnutie súladu medzi podnikovými marketingovými cieľmi, trhovými príležitosťami a podnikovými zdrojmi. Proces marketingového plánovania býva vo firmách každoročnou záležitosťou.
Marketingový plán vyjadruje ciele, ktoré sa podnik snaží v priebehu roka dosiahnuť spolu s postupmi slúžiacimi na ich dosiahnutie. Berie do úvahy želania zákazníkov, takisto výnimočné kompetencie podniku. Dôležitým znakom marketingového plánu by mala byť jeho jasnosť ( musia jednoznačne definovať, čo musí byť spravené), reálnosť ( musia byť dosiahnuteľné), kvantifikovateľnosť ( očakávané výsledky musia byť presne vymedzené) ďalej musia byť jasne zamerané ( zameriavajú sa na dosiahnuteľné ciele) a v poslednom rade musia byť odsúhlasené.

Kľúčové slová:

marketing

strategický marketing

marketingový plán

stratégia

plán



Obsah:
  • Úvod 3
    Obsah marketingového plánu 4
    Príklad marketingového plánu 8
    Bibliografia 14

Zdroje: