Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Marketingový plán - G-STRING (výroba a predaj spodnej bielizne vysokej kvality)

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
24 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40894
Posledná úprava
20.03.2014
Zobrazené
1 383 x
Autor:
romana.guthova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Úvod - popis firmy
Firma G-STRING, ktorá podniká v textilnom priemysle je zameraná na výrobu a predaj spodnej bielizne vysokej kvality a vlastnej značky a nachádza sa na Žehrianskej ulici 47 v Bratislave. Bola založená v roku 2004. V tomto roku ju tvorila iba jedna predajňa a o 2 roky neskôr sa firma mohla rozšíriť na 2 predajne vďaka veľkému úspechu medzi zákazníkmi. V roku 2009 ju tvorili už 4 predajne a v súčasnosti ju tvorí 7 predajní. Predajne sa nachádzajú v obchodných centrách v Bratislave, Nitre, Košiciach, kde sú známe a veľmi obľúbené. Firma sa teší z veľkého záujmu o jej výrobky a snaží sa urobiť maximum pre svojich zákazníkov, z ktorej väčšina jej zostane vďaka tomu verná.
Kladie vysoký dôraz na kvalitu a životné prostredie. Vyrába vlastnú značku, ktorá nesie názov firmy G-STRING.
Sortiment sa bližšie skladá z podprseniek, nohavičiek, korzetov, podväzkov pre ženy, nočných úborov a spodnej bielizne pre mužov. Cieľovou skupinou firmy sú ženy a muži takmer všetkých konfekčných veľkostí.

G-STRING, s. r. o. spolupracuje iba s dodávateľmi, ktorí zaručujú vysokú kvalitu materiálu. Počet spoločníkov je 10, ktorí vložili 20 000 eur do základného imania. Spoločnosť má 4 konateľov, ktorí sú štatutárnym orgánom a 3 členov v dozornej rade, ktorí vykonávajú funkciu kontrolného orgánu. Vo firme pracuje 8 manažérov a 80 zamestnancov.
Firma sa preslávila 7-ročnou tradíciou výroby a predaja kvalitnej spodnej bielizne, kvalitnými službami a minimálnou nepodarkovosťou.

Kľúčové slová:

SWOT analýza

podnikové poslanie firmy

marketingový mix

konkurenčná stratégia

segmentácia



Obsah:
  • 1. Úvod - popis firmy
    2. SWOT analýza
    3. Vymedzenie podnikového poslania a cieľov
    4. Matica ANSOFF
    5. Voľba konkurenčnej stratégie
    6. Segmentácia
    7. Marketingový mix