Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingový manažment - Roco Slovakia s.r.o.

«»
Prípona
.pdf
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
1,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5213
Posledná úprava
06.09.2017
Zobrazené
4 266 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom tejto seminárnej práce je popísať využívané metódy pri marketingovej analýze zákazníka, konkurencie, trhu firmy a okolia. Jednotlivé zložky marketingových aktivít posudzujeme na základe teoretických znalostí, ktoré porovnáme so skutočnosťou a s využívanými metódami v konkrétnych podmienkach.

Aj keď spoločnosť Roco Slovakia s.r.o. je výrobným podnikom a nemá samostatné marketingové oddelenie, podnik mi poskytol informácie o materskej firme, ktorá samostatné marketingové oddelenie má a ona vypracováva marketingové plány aj pre pobočky, čiže aj pre dcérsku spoločnosť Roco Slovakia s.r.o.

Kľúčové slová:

marketingový manažment

organizačná štruktúra

marketingová analýza

starostlivosť

aktivity firmy



Obsah:
  • Úvod -2-
    1. Charakteristika spoločnosti roco , spol. s.r.o., banská bystrica -3-
    2. Popis systému riadenia marketingových aktivít -5-
    2.1 Organizačná štruktúra - roco slovakia s.r.o. -5-
    2.2 Začlenenie útvaru marketingu do organizačnej štruktúry -5-
    3. Strategické ciele podniku a zameranie marketingovej stratégie podniku -7-
    4. Systém výskumu trhu -10-
    5. Marketingová analýza -11-
    6. Využívané zložky marketingového mixu -14-
    7. Odhad trendov v okolí a odvetví firmy -16-
    8. Starostlivosť o zákazníka -17-
    9. Systém hodnotenia výsledkov marketingových aktivít firmy -18-
    Záver -19-
    Použitá literatúra -20-
    Prílohy -21-

Zdroje:
  • KOTLER, P.: Marketing Management. VICTORIA PUBLISHING, Praha, 1992
  • Osobné konzultácie s p. Ing. M. Černým, vedúci ekonomického oddelenia Roco Slovakia s.r.o. a s p. Ing. Sunega, vedúca riadenia výroby
  • Interné materiály Roco Slovakia s.r.o.