Projekt penziónu - manažérska ekonomika
                            
																
																Projekt25 s. / 1. roč. / doc
																Ukážka:1. Čo je to marketingový manažmentMarketingový manažment je procesom racionálneho riadenia marketingových aktivít zohľadňujúcich potreby organizácie, ale aj potreby zákazníkov. Zmyslom marketingového manažmentu je racionálnosť v zmysle časovo najvhodnejšieho, kvalitného a cenovo prijateľného vyhovenia potrebám zákazníkov a racionálnosť v zmysle hospodárneho vynakladania kapitálu organizácie a jeho maximálne zhodnotenie pri úspešnom uspokojovaní potrieb a požiadaviek zákazníkov. Táto otázk... 
														 
                          
                         | 
                        
                          
                         | 
                        0,2 | 
                        16x | 
                         | 
                    
            
                                
                    
                        
                           
                          
                            Analýza konkurentov a strategické postavenie firiem na trhu (pozícia trhového vodcu, vyzývateľa, nasledovateľov, trochárov/
                            
																
																Seminárna práca10 s. / 3. roč. / docx
																Práca je kompletne spravená, treba už len doplniť svoje údaje, údaje profesora/-ky, dátum vytvorenia práce, ak. rok., aj názov súboru doplniť si meno a priezvisko autora.Konkurencia hrá kľúčovú úlohu v trhovom hospodárstve a predstavuje základný mechanizmus, ktorý podporuje rast a inováciu v podnikaní. Firmy, ktoré čelia konkurenčnému prostrediu, sú nútené neustále hľadať spôsoby, ako si udržať konkurenčnú výhodu, a to prostredníctvom zlepšovania produktov, efektívnejšieho využívania zdrojov, al... 
														 
                          
                         | 
                        
                          
                         | 
                        0,1 | 
                        1x | 
                         | 
                    
            
                                
                    
                        
                           
                          
                            Marketingový manažment - Roco Slovakia s.r.o.
                            
																
																Seminárna práca24 s. / 3. roč. / pdf
																Cieľom tejto seminárnej práce je popísať využívané metódy pri marketingovej analýze zákazníka, konkurencie, trhu firmy a okolia. Jednotlivé zložky marketingových aktivít posudzujeme na základe teoretických znalostí, ktoré porovnáme so skutočnosťou a s využívanými metódami v konkrétnych podmienkach.Aj keď spoločnosť Roco Slovakia s.r.o. je výrobným podnikom a nemá samostatné marketingové oddelenie, podnik mi poskytol informácie o materskej firme, ktorá samostatné marketingové oddelenie má a ona v... 
														 
                          
                         | 
                        
                          
                         | 
                        1,2 | 
                        8x | 
                         | 
                    
            
                                
                    
                        
                           
                          
                            Marketingová stratégia pre tankovaciu sieť Slovnaft
                            
																
																Seminárna práca44 s. / - roč. / doc
																Az elmúlt évtizedek során a világ gazdaságában rengeteg változás zajlott le. Ezek a változások természetesen az energiaszektort sem kerülték el, a világ növekvő energiaigényének kielégítésére, és a versenyképesség megőrzésére való törekvés többek közt az olajipar átalakulását is eredményezte. Kialakultak olyan hatalmas multinacionális olajipari csoportok, mint az ExxonMobil, a BP, a Shell, vagy a TotalFinElf, amelyek az olajpiac nagy részét irányításuk alatt tartják, miközben olyan kisebb, regio... 
														 
                          
                         | 
                        
                          
                         | 
                        0,6 | 
                        6x | 
                         | 
                    
            
                                
                    
                        
                           
                          
                            Tradičné marketingové myslenie
                            
																
																Ročníková práca11 s. / 4. roč. / doc
																ZadanieSilné a slabé stránky tradičného marketingového myslenia- vymedzenie potrieb zákazníkov,- definícia trhu,- výber trhu,- tržné kategórie a subkategórie. Cieľ práceCieľom tejto práce je zhodnotenie marketingovej situácie reálnej firmy použitím tradičných marketingových metód, čiže segmentácie trhu a pozicioningu. Tieto metódy budú aplikované na reklamnú agentúru ADS ballooning s.r.o. 
														 
                          
                         | 
                        
                          
                         | 
                        0,2 | 
                        2x | 
                         | 
                    
            
                                
                    
                        
                           
                          
                            Marketingová štúdia - penzión
                            
																
																Projekt- s. / 1. roč. / doc
																Ukážka:Poslanie, vízia a predmet činnosti spoločnosti Penzión Zornička:Poslanie firmy:Poslaním našej firmy je čo najefektívnejšie využívanie všetkých vedomostí, skúseností a zručností nášho pracovného potenciálu, ktorým ponúkame predovšetkým zahraničnému klientovi komplexné služby v oblasti nadštandardného ubytovania, kvalitným reštauračných služieb a plného doplnkového servisu. Garantujeme našu maximálnu flexibilitu z pohľadu stále sa meniacich potrieb a požiadaviek našich „náročnejších“ zákazn... 
														 
                          
                         | 
                        
                          
                         | 
                        0,1 | 
                        28x | 
                         | 
                    
            
                                
                    
                        
                           
                          
                            Čo vieme o našich zákazníkoch - Marketing management (Radisson SAS Carlton Hotel)
                            
																
																Analýza4 s. / 1. roč. / doc
																Koncepcia celkovej hodnoty produktu hotela Radisson SAS Carlton:Základný produkt: ubytovanie, nocľah, sociálne zariadenia,Očakávaný produkt: značka, úroveň komfortu, vybavenie izieb (televízor, rádio, telefón, sejf, sušič na vlasy, žehlička a samostatne kontrolovaná klimatizácia, internet)Rozšírený produkt: nefajčiarske izby, izby pre invalidov, reštaurácia, bar, konferenčné miestnosti, plesová sála, detektorom dymu, hasiacim systémomPotenciálny produkt: kancelárske priestory, 24 hodinová hotelo... 
														 
                          
                         | 
                        
                          
                         | 
                        0,1 | 
                        11x | 
                         | 
                    
            
                                
                    
                        
                           
                          
                            Marketingový manažment - vypracované testové varianty
                            
																
																Testy9 s. / - roč. / doc
																VARIANT A1, Charakterizuj marketingový manažmentMarketingový manažment: je súborom procesov, ktoré cielene vytvárajú vhodné prostredie na uskutočnenie výmenného procesu medzi predávajúcim a kupujúcim. Je to nepretržitý proces plánovania, implementácie a kontroly, ktorého zmyslom je vytvorenie a udržanie dlhodobých vzťahov s cieľovými zákazníkmi , ktoré umožňujú dosiahnuť ciele podniku.2, Charakterizuj MSMS je dlhodobá koncepcia činnosti v marketingu, ktorej úlohou je premyslene a účelne rozvrhnú... 
														 
                          
                         | 
                        
                          
                         | 
                        0,1 | 
                        15x | 
                         | 
                    
            
                                
                    
                        
                           
                          
                            Analýza trhových príležitostí
                            
																
																Referát6 s. / 1. roč. / doc
																Prvou a základnou úlohou, ktorá stojí pred marketingovým manažmentom, je analyzovať dlhodobé príležitosti na trhu pre zlepšenie svojich výkonov. Firma pritom musí brať do úvahy jednak mikroprostredie / t.j. všetci aktéri , ktorí majú vplyv na schopnosť spoločnosti vyrábať a predávať výrobok /, ale aj makroprostredie / t.j. demografické, ekonomické, fyzikálne, technologické, politicko-právne a sociálno kultúrne vplyvy /. 
														 
                          
                         | 
                        
                          
                         | 
                        0,1 | 
                        3x | 
                         | 
                    
            
                                
                    
                        
                           
                          
                            Strategické plánovania a marketingové stratégie
                            
																
																Seminárna práca8 s. / 3. roč. / doc
																V najvšeobecnejšom ponímaní je strategické plánovanie vlastne spôsob, akým daná ekonomická jednotka využíva svoje zdroje k úspešnému vstupu svojich výrobkov či služieb na trh. Strategické plánovanie je priamo previazané na marketingové plánovanie, pretože jeho plány využíva práve na vstup svojich výrobkov alebo služieb na trh. Usmerňuje celkové zameranie a snahy organizácie v daných podmienkach spoločnosti a ekonomiky. 
														 
                          
                         | 
                        
                          
                         | 
                        0,1 | 
                        14x | 
                         | 
                    
            
                                
                    
                        
                           
                          
                            Marketingový plán - Wellness centrum Záhorie
                            
																
																Ekonomický plán10 s. / 2. roč. / doc
																Wellness centrum Záhorie ako už z názvu vyplýva bude miestom, kde si zákazníci budú môcť oddýchnuť v prostredí relaxačného centra, ktoré poskytuje oblasť blízko položená hlavnému mestu Bratislavy, zároveň však bude miestom pre klientov, ktorí túžia po súkromí a kľude mimo pulzujúceho života veľkomesta, teda v prostredí malokarpatskej prírody.  
Cieľom relaxačného centra bude zaujať a zároveň uspokojiť svojou ponukou služieb potenciálnych klientov, vyhľadávajúcich relaxačné služby z oblasti well... 
														 
                          
                         | 
                        
                          
                         | 
                        0,1 | 
                        15x | 
                         | 
                    
            
                                
                    
                        
                           
                          
                            Biznis model plátno - Cukráreň
                            
																
																Projekt1 s. / 4. roč. / docx
																Práca na marketingový manažment - biznis model plátno cukrárne, 9 blokov 
														 
                          
                         | 
                        
                          
                         | 
                        0,1 | 
                        3x | 
                         | 
                    
            
                                
                    
                        
                           
                          
                            Slovnaft
                            
																
																Referát4 s. / - roč. / doc
																Profil spoločnosti:
SLOVNAFT, a.s. so sídlom v Bratislave, je rafinérsko-petrochemická spoločnosť s ročným spracovaním 5, 5 - 6 miliónov ton ropy. Spoločnosť okrem výroby, skladovania, distribúcie a veľkoobchodného predaja výrobkov z ropy disponuje najväčšou maloobchodnou sieťou v rámci Slovenskej republiky, zameranou na predaj motorových palív a mazív a na poskytovanie širokej škály služieb motoristom. 
Rafinéria SLOVNAFT, a.s. sa po intenzívnej modernizácii vyznačuje vysokým stupňom konver... 
														 
                          
                         | 
                        
                          
                         | 
                        0,1 | 
                        4x | 
                         |